Handleiding van de site waarnaar verwezen wordt. Ik heb het ook geprobeerd.....
Schuingedrukt waar ik tegenaanloop. Van de negen punten ben ik tot 0,5 gekomen
1. OpenRecovery 2 erop zetten Wat is open recovery 2 een app? Waar vind ik die? Kon niets op de phone of in Android Market vinden...
2. In OpenRecovery booten Omdat 1 niet lukte kwam ik hier niet aan toe, maar dit punt lijkt me vanzelfspreken als ik punt 1 opgelost heb...
2a. Nandroid backup maken Hoe maak je een back up
2b. Cache & dalvik-cache wissen dit is cache geheugen van internet? dalvik heb ik nog nooit van gehoord
2c. Data wissen (factory-reset) dit zal herstellen fabrieksinstellingen zijn, zo ja dan zal dat wel gaan
3. booten naar bootloader* ??? huh??
4a. Met Motorola RSDLite de sbf flashen Voorzover mijn kennis reikt is flashen je blote reet aan de rest van de wereld laten zien, maar dat zal op het upgraden van je 2.1 wel geen effect hebben toch?
4b. Automatische reboot. automatisch klinkt als ik hoef het niet te doen, dus dit zal geen probleem zijn
4c. Voordat ie volledig boot, reboot ie. Dit is verwacht.
7. Volledige boot is compleet. Zet nu je account op. Doe wat basis dingen. Okay, snap ik, gewoon de basisinstellingen weer erop zetten...
8. Reboot naar OpenRecovery 2 Gaat ie weer, Openrecovery????
8a. 2.2.1 menu -> Fix 2.2.1 zal wel in het menu te vinden zijn denk ik?
8b. Doe eventueel overclock e.d. aanzetten. optioneel, dus zal ik wel niet doen
8c. Leeg de caches ??
8d. Reboot ??
9. Je bent klaar. Customize at will.Okay, dat kost tijd, maar is het leuke gedeelte
Voor de rest acht ik mezelf redelijk intelligent hoor met een iq van 125....
@April1971 Ik neem aan dat je CM7 erop probeert te zetten? Of een andere ROM? Link van de site?
Edit:
Kijk ook is naar de eerste post op dit forum http://gathering.tweakers.net/forum/...milestone,root, staat alles beschreven wat je nodig hebt en waar het voor dient![]()
Laatst gewijzigd door DidiLotr; 10 March 2011 om 00:13
Of gebruik deze how to. Motorola Milestone Rooten / custom rom erop voor beginnende beginners ( zoals ik)
Die heb ik gemaakt omdat ik het ook heel chaotisch vond allemaal. Het is mij ( en anderen ) gelukt op deze manier.
CM7 er weer opgezet maar na een tijdje doet ie een spontane reboot en komt niet verder dan het CM7 boot scherm. Welke versie hebben jullie?
En geen problemen? Ik had die er dan op en deed wat restores en dan doet ie het niet meer bij een reboot:S
Ik heb ook de nieuwste draaien en die doet het bij mij ook prima. Heb je geprobeerd em nog een keer te flashen?
Wel via Motorola zelf heb ik nu 2.2.1 erop zitten. Kon toch niet slapen.
Morgen maar verder goochelen met het apparaat. Was gewoon een softwareupdate. Moest alleen opgeven dat ik een Milestone A853 heb en op de plaatjes leek die precies op die van mij, dus dat zal wel goed zijn.
Vreemd is, ik kon alleen 2.2.1 erop krijgen als ik op de site aangaf dat ik een UK toestel heb (dus NL werkte niet) en kwam ik op een update programmatje in de nederlandse taal die het toestel als Spaans herkent en nu heb ik gewoon de 2.2.1 erop zitten in de Nederlandse taal.
Allemaal abracadabra voor mij, maar de updater van Motorola gaf zelf aan dat als ik de aanwijzingen volgde het geen gevolgen voor de fabrieksgarantie heeft, wat wil je nog meer?
In ieder geval kan ik nu flashsites bekijken, maar dat moet ik ook nog uitvinden hoe dat daadwerkelijk gaat![]()