*

Vraagje..
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Vraagje..

Toestel
    Milestone I

Standaard Vraagje..

Heren,

Als ik op m'n toetsenbord een "Z"in toets, krijg ik een "Y", en omgekeerd.
    Weten jullie wat er mis gaat?

Grtz, Jan

Rolanderen's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.3
    ROM
    LeeDroid One Extreme

Standaard

Dan staat je toetsenboord ingesteld op ik meen de Duitse instellingen. Die gebruiken namelijk een QWERTZ toetsenboord in plaats van QWERTY Heb je toevallig een ROM of OpenRecovery op je steen staan? Dan kan je het dacht ik vrij makkelijk aanpassen. Of je kan eens met de taal instellingen spelen, kijken of dat helpt.

Toestel
    Milestone I

Standaard

En alweer, Rolanderen, heb je gelijk! Heb RSD gedownload via een Duitse mirror-site: vandaar dus. Even met de taalinstellingen hannessen, en jawel hoor: een qwerty-toetsenbord. Maar durf Gingerbread-experimenten ( nog) niet aan: zie bij Tweakers en XDA nog even teveel "gedoe" om met mijn beperkte Bêta-en Gamma-kennis ( ben slechts een eenvoudige Alfa-jurist) dit soort processen te starten. Voel me dan net "Flip, de Tovenaars-leerling": weet wel hoe ik processen moet starten, maar niet hoe ik er mee moet omgaan als er wat meer/anders gebeurd dan er in o.a. jouw beschrijvingen op het display verschijnt. " Opa vertelt": vroeger heb ik onder MS-DOS alle commando's uit mijn hoofd geleerd en kon alles met een PC doen wat ik wilde. Als er wat fout ging wist ik in ieder geval de boel weer in de opstart-mode te krijgen en e.e.a. opnieuw op te bouwen. Nú zie ik niet wat ik doe, behalve wanneer er een verkeerde afloop van het proces is, maar dan is het te laat. Kon vroeger programmeren in Basic + en C++, nu weet ik niet waar in aan begin. Weet niet eens, wat "flashen" is. Wil wel graag leren: daar ben je nooit te oud voor. Maar waar...en hoe......

Gtrz, Jan

Moderator Julian's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Nee
    Androidversie
    ICS 4.0.3
    ROM
    Nog helemaal standaard

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindenboom Bekijk bericht
    En alweer, Rolanderen, heb je gelijk! Heb RSD gedownload via een Duitse mirror-site: vandaar dus. Even met de taalinstellingen hannessen, en jawel hoor: een qwerty-toetsenbord. Maar durf Gingerbread-experimenten ( nog) niet aan: zie bij Tweakers en XDA nog even teveel "gedoe" om met mijn beperkte Bêta-en Gamma-kennis ( ben slechts een eenvoudige Alfa-jurist) dit soort processen te starten. Voel me dan net "Flip, de Tovenaars-leerling": weet wel hoe ik processen moet starten, maar niet hoe ik er mee moet omgaan als er wat meer/anders gebeurd dan er in o.a. jouw beschrijvingen op het display verschijnt. " Opa vertelt": vroeger heb ik onder MS-DOS alle commando's uit mijn hoofd geleerd en kon alles met een PC doen wat ik wilde. Als er wat fout ging wist ik in ieder geval de boel weer in de opstart-mode te krijgen en e.e.a. opnieuw op te bouwen. Nú zie ik niet wat ik doe, behalve wanneer er een verkeerde afloop van het proces is, maar dan is het te laat. Kon vroeger programmeren in Basic + en C++, nu weet ik niet waar in aan begin. Weet niet eens, wat "flashen" is. Wil wel graag leren: daar ben je nooit te oud voor. Maar waar...en hoe......

Gtrz, Jan
    Kijk hier voor een tutorial: Motorola Milestone Rooten / custom rom erop voor beginnende beginners ( zoals ik)

Als je vooraf of naderhand vragen hebt helpen we je er graag mee!
    Heeft iemand goed je geholpen? Gebruik dan

Rolanderen's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.3
    ROM
    LeeDroid One Extreme

Standaard

Kijk inderdaad even op de link die julian post, dan helpen we je graag Het proces is in essentie vrij simpel (dat kan ik nu roepen omdat ik het al vaker gedaan heb :P) maar door de stappen lijkt het ingewikkeld.

Op welke Android versie zit je nu? Aangezien je al met RSD lite in de weer bent geweest neem ik aan dat je al op 2.2 zit en omdat je je qwerty weer terug hebt neem ik aan dat je ook al de OpenRecovery hebt draaien. Klopt dat? Als dat zo is, is het piece of cake
    Kijk maar even in de eerste post van deze topic en dan moet het zo geregeld zijn

Soortgelijke discussies

1. Vraagje ROM
    Door marco-0tje in forum Sony Ericsson Xperia X10
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 1 March 2011, 20:49
  2. vraagje
    Door marco10v in forum Overige tablets
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 2 January 2011, 18:59
  3. Reacties: 7
    Laatste bericht: 5 December 2010, 15:38
  4. GUI vraagje