Na lang wachten toch gekomen.
Via de site van LG kun je jouw gw620 updaten naar 2.2
Gisteren nieuwe software geïnstalleerd. Werkt perfect
Joehee
Na lang wachten toch gekomen.
Via de site van LG kun je jouw gw620 updaten naar 2.2
Gisteren nieuwe software geïnstalleerd. Werkt perfect
Joehee
Aha, je was net 2 minuten eerder met het bericht terwijl ik aan het typen was :-)
Ik vroeg al om een bevestiging van 2.2
Aan de analyse van de laatste berichten moest wel duidelijk zijn dat we een nieuwe versie kunnen downloaden.
Een originele LG update naar 2.2 voor Eve? Dat is goed nieuws!
Ik ben momenteel op reis, dus kan er nu even niks mee. Maar kan iemand zijn ervaringen neerpennen? Ik ben erg nieuwsgierig naar gebruikers-ervaringen.
Sent from my LG GW620 using Tapatalk
Ik heb een probleem met het updaten van mijn gw620.. Als ik alle stappen heb gevolgd om het programma op mijn pc te krijgen en ik mijn telefoon aansluit kan ik niet op "bijwerken starten" klikken. Weet iemand wat ik fout doe? Alvast bedankt!
Inmiddels is dit gelukt, alleen geeft de Mobile tool aan dat ik geen update nodig heb omdat ik de nieuwste software heb.. lijkt me sterk?!
Laatst gewijzigd door Ellen; 23 February 2011 om 22:21
Argh! Frustrerend om te lezen dat er mensen zijn die hun 620 al hebben kunnen updaten! Ik heb exact hetzelfde probleem als Ellen; de Mobile tool geeft aan dat ik de nieuwste software heb. Terwijl ik nog steeds cupcake heb.
Ik geloof inmiddels niet meer dat het waar is.
Als ik ik mijn update tool kijk zie ik dat voor kpn/hi de update (nog) niet beschikbaar is (V10b). Bij NLD open staat de update wel(V20..). Denk dat de kpn/hi klanten (waaronder ikzelf) nog even geduld moeten hebben. Als het iemand wel is gelukt om de KPN/Hi gelockte versie te updaten horen wij dat natuurlijk graag ;-).
Laatst gewijzigd door puchie321; 25 February 2011 om 19:48
Ah dat zou het verklaren.. Ik heb inderdaad ook hi!
Ik weet niet of ik gelijk heb hoor, maar volgens mij komt het vaker voor dat de provider gelockte toestellen iets later aan de beurt zijn.
Bij mij doet ie het! Ik heb Telfort, maar had telefoon los gekocht, dus mijn toestel is niet gelockt. Ik heb wel een paar keer opnieuw op moeten starten voordat alles werkte, maar nu doet ie het perfect!