*

Hannspree Hannspad SN10T1
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Hannspree Hannspad SN10T1

Standaard Hannspree Hannspad SN10T1

Hoi AW-ers,

Iemand ervaring hier met deze Tablet? Voor 200 euro een Tegra 2 tablet met Capacitief scherm lijkt me niet veel. Lees en zie op het internet dat het scherm niet goed is qua kijkhoek maar daar zit ik niet echt mee (ben mijn 3DS gewend die je pal voor je neus moet houden). Is het touch-gebeuren wel goed? Ik twijfel heel erg om hem te kopen aangezien ik geen idee wat ik moet verwachten (zelfs niet na vele reviews), dus brand maar los als je hem hebt!

Toestel
    HTC Hero & POV MOBii 10.1" pad
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.2, 4.0.3
    ROM
    FroydVillain & VegaICS

Standaard

Volgens mij is dat dezelfde hardware als de Point of View Mobii TEGRA2, de advent vega en de viewsonic 10S (?). In dat geval: prima tablet voor het geld. Grootste nadelen: slecht scherm (er is wel prima mee te werken maar de kijkhoek is inderdaad naadje pet) een beperkte hoeveelheid geheugen en WiFi + Bluetooth tegelijk aan werkt niet (gebruiken beide dezelfde antenne). Maar je kan er wel Honeycomb op draaien (genaamd vegacomb) en het ding is niety traag.
    It's got to be perfect! HTC Hero, nu met FroydVillain 1.6.0 / POV Mobii TEGRA Tablet 10.1" met VegaICS

Regels voor berichten