Kan het kloppen dat de Chrome passwordmanager ook niet wordt ondersteund? Dit is één van de weinige sites die niet aanbiedt mijn wachtwoord op te slaan.
Klopt! Thanks, of moet ik de devs van chrome bedanken?![]()
Ik gebruik opera op mijn desktop en hier moet ik ook na ieder bezoek opnieuw mijn gegevens invoeren. Zit op meer fora maar dit is de enigste waar dit gebeurt.
als je inlogt kun je een vinkje plaatsen links van het inlog venster.
ik had dat eerst ook maar nu ik eerst een vinkje plaats is dat niet meer.
als je ''mij onthouden'' aanvinkt blijf je ingelogt.
de grtjes
Ik heb al verschillende browsers geprobeerd maar moet telkens opnieuw mijn gegevens invoeren. Tevens kan ik sinds 2 dagen de laatste nieuwe berichten niet meer zien. Dit is het enigste forum waar ik hier last mee heb.
Kan dit opgelost worden?
Ben jij dan de enige die dit voor heeft. Met het forum geen probleem, bij mij werkt alles onder Safari Osx prima.
Voor de mensen die last hebben van het inloggen.
Wanneer je lastpass gebruikt dan logt die automatisch in voor u. Dit kan gebruikt worden met alle browsers en voor elke site waar je een login en paswoord hebt.
Link
Wat ik ook doe blijf continu problemen houden. Heb dat programma geprobeerd maar het wil niet helpen. Ik log nu net in sinds vanochtend en ik zie geen nieuwe berichten, tevens moet ik continu opnieuw inloggen. Het is het enigste forum dat ik bezoek dat dit probleem heeft.
Ik draai trouwens linux, weet niet of dat wat uitmaakt.
Las gisteren op het dat iemand met chrome hier ook problemen mee heeft.
Heb je de browser cache eens verwijderd ?