Qua inhoud niets op aan te merken, maar een ideetje om de layout wat te vernieuwen? Eventueel met Android-kleuren
Qua inhoud niets op aan te merken, maar een ideetje om de layout wat te vernieuwen? Eventueel met Android-kleuren
Het forum of de site?
Ik weet dat er ondergronds wel al iets aan de gang is... maar ik houd me verder stil :P
Ik vind vooral het logo erg lelijk en de reclame die daarnaast staat. De site mag in zijn geheel er wel wat strakker uit zien. Qua inhoud vind ik het over het algemeen goed.
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden
Is het mogelijk een notificatie te krijgen op je telefoon via de AW-app als er gereageerd is (gequote) op jouw post of in een treat waar je (bijvoorbeeld de laatste 7 dagen) op gepost hebt?
/me memory had been deleted
He? wat? waar ben ik? wat is dat nou weer? Android? $#@!?
Sent from my HTC Magic using Tapatalk
Telefoon: Samsung Galaxy S GT-i9000-
ROM: Insanity-CM AAA15 - Gingerbread 2.3.4 Multi DPI - JVH -VERSIE -Android 2.3.4- Kernel: CM7i9k-Glitch-V10C-VC
Om eerlijk te zijn weet ik niet of dit een nuttige toevoeging is. Denk niet dat veel mensen op overbevolking van het notication bar aan het wachten zijn.
Het is overigens nu ook mogelijk via email, en zeg nu eerlijk, wie synct zijn mail nu niet meerdere malen per dag op zijn toestel??:-)
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden