Laatst gewijzigd door rvd1969; 18 August 2011 om 14:31
Ik weet dat het aantal Android ontwikkelaars in de minderheid is hier, maar wat ontwikkelonderwerpen zou ik niet verkeerd vinden.
Misschien bij de O een pagina beginnen over "Ontwikkeling" en hierin verschillende informatie stoppen als links naar de tutorials (over bijvoorbeeld de SDK installeren en andere die er al over bestaan) maar ook links naar andere handige bronnen en informatie over het ontwikkelen van applicaties voor Android.
Verder moet ik zeggen dat de begrippenlijst al flink gevuld is!![]()
Als een post nuttig is, laat het dan weten. Klik op de ster links en laat je waardering zien aan de rest van het forum.
Goed idee. Gaan we naar kijken. Bedankt voor je bijdrage.
http://www.youtube.com/watch?v=cb4l9KJrOSA
Als je iets wilt weten gewoon vragen....
Bedank de mensen die je helpen door op het sterretje voor de reputatie.
Gaan we in de groep gooien, Remco. Bedankt voor je suggestie.

Remco, een custom ROM maken is een heel bijzonder klusje. Ik heb respect voor de rombakkers.... ik denk dat het onbegonnen werk is om voor elk toestel een tutorial te schrijven over hoe je een custom ROM maak en deze ook actueel te houden. Dat is echt vrij specifiek werk en denk ik net ff iets té voor onze wiki.. ik zeg niet gelijk nee maar we zouden dan afhankelijk zijn van meerdere ROM makers en ik denk niet dat zij hun geheimpjes prijsgeven..
Maar wel origineel bedacht.. zou er zelf ook wel benieuwd naar zijn trouwens.... ;-) ik gooi het in ieder geval in de groep.. thanks...
Laatst gewijzigd door minibrekkers; 18 August 2011 om 22:59
Hey mr haaksbergenoei je nieuwe bijnaam
maar goed hoop dat de mensen die dit kunnen dit willen delen ook al zou het het maken van een eigen thema wel erg leuk zijn kom wel leuke dingen tegen maar snap niet alles.... op xda kun je wel leuke dingen vinden over de x10 misschien hebben jullie daar wat aan....
Greets Remco mr Hengelo
http://www.youtube.com/watch?v=cb4l9KJrOSA
Als je iets wilt weten gewoon vragen....
Bedank de mensen die je helpen door op het sterretje voor de reputatie.