ik heb een htc wildfire en als ik mijn sd kaart in mijn telefoon stop komt er te staan: gekoppeld alleenlezen. ik heb hem al een aantal keer geformatteerd maar het probleem komt telkens terug. weet iemand een oplossing???
alvast bedankt.
gr. sjoerd
ik heb een htc wildfire en als ik mijn sd kaart in mijn telefoon stop komt er te staan: gekoppeld alleenlezen. ik heb hem al een aantal keer geformatteerd maar het probleem komt telkens terug. weet iemand een oplossing???
alvast bedankt.
gr. sjoerd
Zie dat het wel vaker voorkomt (android sd card only read - Google zoeken)
Maar ik zie nergens een oplossing, heb je hem geformatteerd via windows of via je phone?
En probeer als het probleem terug komt je kaart te unkoppelen, en daarna weer te koppelen
Meer zou ik niet weten, Kasper

Kun je er dan niets naartoe schrijven ?
Ik lees alleen dat er een melding komt "alleen lezen" maar is dat ook zo, dus kun je niets naar de sd schrijven ?
INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3
ik heb hem op de telefoon en op de pc geformatteerd.
, sjoerd
ik kan geen muziek luisteren en ook geen foto's maken
Vond dit nog op xda
En als je hem op je computer aan sluit, kun je dan het vinkje weghalen bij eigenschappen?I had the same problem and I repaired it with Windows Vista Tools. Right click in the drive letter, Properties, Tools and Check Disk.
It solved some problems and it worked fine in the phone.
Kun je misschien nog proberen, Verder lees ik dat je het alleen kan oplossen door een nieuwe sd-card te kopen,
er staat geen vinkje, maar na nog 2 keer te hebben geformatteerd heb ik de melding niet meer gekregen. ik denk dat het probleem nu is opgelost. maar ik denk als ik heb uit de telefoon haal dat ik hem dan weer alleen kan lezen. dus ik haal het kaartje voorlopig niet meer uit mijn telefoon. maar toch bedankt voor het vinden voor een oplossing. gr sjoerd
hoi, het probleem is weer terug gekomen. snap het echt niet dat het alleen bij dit kaartje gebeurt. terwijl mijn zusje het zelfde kaartje heeft.
Vervelend, Ik zag ook dat het heel kaart/toestel specifiek. Heel raar