na lang geprobeerd eindelijk me htc geroot, maar het bevalt me totaal niet. nu wou ik wel weer graag terug naar gewoon HTC Sense.
na lang geprobeerd eindelijk me htc geroot, maar het bevalt me totaal niet. nu wou ik wel weer graag terug naar gewoon HTC Sense.
Dan zul je een RUU(ROM Update Utility) moeten draaien.
Zorg dat HTC sync op je PC geinstalleerd is, en start dit bestand.
Dan worden er wat vragen gesteld, net als in een installatie programma en word je telefoon weer helemaal standaard gemaakt zoals hij was toen je hem kreeg.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
hardstikke bedankt ga ik dat nog even proberen!
heb het ook geprobeerd
de ruu vind geen Android toestel, idem HTC sync
bij het inpluggen van de usb kabel kan ik alleen maar kiezen voor usb opslag, geen sync of zo
win xp herkend de Wildfire wel
Heb je het geprobeerd met foutopsporing uit en aan?Je kan het ook proberen met de .img, op de sd kaart zetten en update uitvoeren vanuit de hboot.
.:: HTC Desire ::. .:: Geroot + S-Off ::. .:: Ice Cream Sandwich 4.0.3 ::. .:: 4EXT Recovery Touch ::.
foutopsporing kan ik niet vinden bij de instellingen
op Shipped ROMs zie ik alleen maar signed.exe bestanden
uitpakken lukt niet met windows of Linux
edit : nightly build van CM7 erop gezet, nu kan ik weer kiezen voor foutopsporing bij het aansluiten van de usb kabel
werkt echter nog steeds niet
Laatst gewijzigd door Bolle1961; 3 January 2012 om 05:07
Het kan zijn dat het door virtuele machine komt waar je op zit, Ik heb zelf ook nooit ruu geflasht in virtual machine misschien even op normale windows machine proberen.
Ik heb desire hd wel eens met ruu gedaan van mensen je hoeft niks te doen, Telefoon aansluiting via alleen opladen modus ruu openen en volgende blijven klikken.
Snel en zuinigste rom voor de batterij die ik tot nu toe die ik heb gehad op me One X
het gekke is dat windows wel een htc ikoontje in de systray plaatst, windows ziet hem dus wel
xp heb ik alleen in virtualbox, win8 staat op een ouwe laptop, ik zal het daar eens mee gaan proberen
Laatst gewijzigd door Bolle1961; 3 January 2012 om 19:02