kan iemand mij helpen
ik heb htc sync geinstaleerd maar het pakt mijn htc wildfire niet..
weet iemand hoe ?
kan iemand mij helpen
ik heb htc sync geinstaleerd maar het pakt mijn htc wildfire niet..
weet iemand hoe ?
Kan je zien of er een USB apparaat aangesloten is ? Is misschien de driver niet geïnstalleerd ? Heeft het al gewerkt, want bij mij werkt zegt hij enkel dat de wildfire verbonden is wanneer ik het in 1 bepaalde USB steek (in de andere werkt deze ook niet).
nee hij pakt hem helemaal niet
het heeft ook nooit gewerkt namelijk
Ik heb hetzelfde probleem, iemand oplossing?
iemand een oplossing ?>
nou misschien ligt het aan je telefoon en staat hij niet goed ingesteld?
Phone : HTC Wildfire A3333
HBoot : 6.01.1002 Revolutionary - S-OFF
My ROM : Cyanogenmod 7.1.0.1-buzz
Androidversie: 2.3.7
Radio : -3.35.20.10
Recovery : ClockworkMod Recovery v2.5.0.1
Kernel: 2.6.35.14-nFinity
CPU-Informatie: Armv6-compatible processor rev2 (v61)
Vind je dat ik je dat ik een goed antwoord heb gegeven, zou je dan de moeite willen nemen om op dat sterretje links te klikken?
Probeer eens bij apparaat beheer, de drivers weg te gooien (van je Wildfire, niet van Sync) en koppel dan je telefoon in.
Ook moet je op je telefoon aangeven dat je htc sync wil als je hem aansluit (notificatiebalk)
ik heb ook hetzelfde probleem. heeft er iemand een oplossing
Ook is het belangrijk te zijn dat je virusscanner uit stond tijdens de installatie, Ik had het een keer zonder gedaan en toen deed hij het ook niet.
Deinstalleer sync is, en download het installatie bestand. Zet je WiFi en virusscanner uit, En installeer het dan.
Zeg je op je telefoon wel dat je htc sync moet hebben dit gaat niet uit zich zelf, Standaard staat die op alleen opladen dus ziet htc sync hem niet
Snel en zuinigste rom voor de batterij die ik tot nu toe die ik heb gehad op me One X