Download hiervan de google apps addon en flash deze via recovery. Dan heb je ook weer gmail ed.
Download hiervan de google apps addon en flash deze via recovery. Dan heb je ook weer gmail ed.
Oke, daarvoor zijn we toch ook hier?
Hoi,
Ik ben echt een smartphone noob. Ik will DroidWall op mn mobiel zodat als ik naar duitsland ga ik alle apps van het internet kan blokkeren behalve whatsapp en geen gigantische kosten krijg... maar dan moet ik dus mn HTC Wildfire rooten.
Stap 1 is prima gelukt. Hij vraagt ook om clockworks ofzo bij die stap 1 tool wat ik ook heb geinstalleerd.
Maar stap 2 zit ik vast. Ik heb de SD Kaart geformatteerd naar FAT32 en alle bestanden weer terug gekoppieerd en die .zip gewoon in de root gezet (de SD kaart openen en gelijk daarin gezet).
Als ik nu weer opstart in HBOOT krijg ik helemaal geen vraag of ik iets wil updaten of niet?
Help pliex!![]()
Als je die clockworkmod receovery hebt geinstallerd, kun je de eerste stappen van 2 overslaan. Dan kun je verder gaan met 3 van stap 2. Dit komt doordat alpharev is geupdate naar revolutionary, die dat zelf kan doen.
Hey, thanks! Ik heb het nu gedaan, maar heel vaag als mn mob uitstaat en aan het opladen is kan ik deze niet meer aanzetten? Als ik em aanzet gebeurt er niks en als ik de mob uit de oplader haal blijft het lampje branden dat hij oplaad en kan ik de telefoon pas weer aanzetten zodra ik de batterij er uit haal en er weer in doe? Enig idee?
Wat is de nieuwste Android versie die je op een geroote wildfire kan zetten?
Bedankt voor de hulp!
Je moet het ook niet als een apk instaleren, maar het flashen,
Download gapps (google apps) en start op in recovery, install zip from sdcard
download gapps: goo-inside.me - gapps downloads
voor de Market kon je ook nog hiernaar kijken het werkt ook gewoon op je htc wildfire:How To Install Android Market 3.2.0 – Ice Cream Sandwich | HackSlurp
Laatst gewijzigd door poyu; 16 January 2012 om 16:54
Phone : HTC Wildfire A3333
HBoot : 6.01.1002 Revolutionary - S-OFF
My ROM : Cyanogenmod 7.1.0.1-buzz
Androidversie: 2.3.7
Radio : -3.35.20.10
Recovery : ClockworkMod Recovery v2.5.0.1
Kernel: 2.6.35.14-nFinity
CPU-Informatie: Armv6-compatible processor rev2 (v61)
Vind je dat ik je dat ik een goed antwoord heb gegeven, zou je dan de moeite willen nemen om op dat sterretje links te klikken?
Hey vraagje.
Ik heb dus geroot maar verder niet cynanogenmod ofzo geinstalleerd. Nu is er cola in mn tas gelekt en doet de power knop van de wildfire het niet meer. Ik wil em opsturen voor reparatie en hopelijk valt het binnen de garantie. Maar ga ik problemen krijgen als ze zien dat de mobiel geroot is? Hoe kan ik het rooten ongedaan maken ZONDER de power knop? :s
Alvast bedankt,
Roeland
ik denk het niet, Misschien als de powerknop het heel af en toe doet, want je moet hem 1 keer indrukken
Maar doe het volgende, Zorg dat hij altijd aan blijft staan, als hij uit gaat is hij verloren, leg hem dus aan de lader
1: doe een RUU, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1275680
Gebruik de exe, want dat kan als je telefoon aanstaat
Als het goed is reboot hij daarna (weet het niet zeker) Nu heb je geen root meer, geen CWM. Aleen S-OFF
2: Nu moet je in fastboot komen, met ADB kun je in de bootloader komen, maar dan moet je wel 1 keer de powerknop indrukken,
Mocht dat je lukken, flash via fastboot dit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1160251
Daarna moet als het goed is S-OFF zijn!
Veel succes, Mocht je een wat uitgebreidere uitleg hebben, zeg het
Laatst gewijzigd door kasper; 30 January 2012 om 20:05