*

Probleem sms ontvangen
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Probleem sms ontvangen

Standaard Probleem sms ontvangen

Sinds dinsdag heb ik een HTC met tmobile abonnement en alles doet het naar behoren alleen ik kan geen smsjes ontvangen. Ik kreeg geen melding, er blijft staan dat er geen smsjes zijn. Ik heb verder niks verandert aan instellingen dus voor zover ik weet kan het niet daaraan liggen.

Als ik mijn mobiel aanzet krijg ik (voor ik mijn pincode in moet toesten) wel een pictogrammetje te zien dat er geen SIMkaart te bekennen is. Echter gaat deze melding weg zodra ik mijn code heb ingetoetst. Dan heb ik ook direct bereik.

Iemand hier een oplossing voor of is dit een kwestie van naar de winkel gaan zodat zij het kunnen oplossen?

Forum Queen esther1801's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy S i9000
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.6
    ROM
    DGP 2.3.6JW4

Standaard

Kan zijn dat het gewoon aan je SIMkaart ligt! Heb ditzelfde gehad met een vodafone SIM. Deze bleek verouderd te zijn. Na een nieuwe gekregen te hebben deed alles het weer perfect.

Carlos0_0's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.03
    ROM
    Android Revolution HD 6.0.0

Standaard

Idd zal denk ik ook de SIMkaart zijn effe langs de winkel gaan, Verder heb je wel een heel erg oud toestel uitgekozen of je moet de wildfire s hebben.
    De gewone wildfire stampt uit mei 2010 en is al heel erg sloom loopt achter al op een Android versie en krijg geen update support meer, Ik zeg niet dat je een gloed nieuwe moet hebben maar de normale wildfire is gewoon langzaam.
    Collega van mij ook mag bijna verlengen die zit nu nog met een htc hero toen die hem had was het goed, Tegenwoordig worden apps enzo groter ook hij kan er nu nog amper meer wat mee.

Snel en zuinigste rom voor de batterij die ik tot nu toe die ik heb gehad op me One X

Standaard

Ik zag inderdaad te laat dat ik bij de verkeerde zit, moest inderdaad de Wildfire S hebben.

Een kleine tijd geleden ben ik trouwens naar de T-Mobile winkel gegaan waar ik een abonnement heb en eerst zeiden ze dat er misschien ergens een blokkade zat.
    Na een week gewacht te hebben ben ik in mijn eigen woonplaats naar de winkel gegaan (destijds was ik toch in Breda dus ben ik daar heengegaan), en toen werd mij verteld dat ik gewoon een heel verkeerd nummer had gekregen. Ik had het nummer van iemand anders. Dus het is helemaal opgelost.

Bedankt voor de hulp!

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 7
    Laatste bericht: 3 May 2011, 10:04
  2. Probleem met sms berichten versturen en ontvangen
    Door koenox in forum HTC Desire HD
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23 January 2011, 15:56
  3. Ontvangen SMS-jes
    Door Ydereen in forum Sony Ericsson Xperia X10 mini/pro
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 16 November 2010, 22:28