*

HTC Sensation XE van Engelse taal naar Nederlandse taal
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: HTC Sensation XE van Engelse taal naar Nederlandse taal

NRG
    NRG is offline

Question HTC Sensation XE van Engelse taal naar Nederlandse taal

Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje terug de HTC Sensation XE overgenomen van iemand. Fantastisch ding alleen na de verkoop kwam ik er achter dat het ging over een buitenlands toestel. De nederlandse taal is dus niet beschikbaar. Alles is engels! Zelfs de applicaties die je er op zet worden automatisch engels.

Ik heb contact opgenomen met HTC of het mogelijk is om een Nederlands taalpakket te downloaden van HTC zelf. Dit is niet mogelijk. Zonder dat HTC verantwoordelijk rade ze me wel een programma aan dat in de Market te downloaden valt.

Ik wil dit eigenlijk niet. Ik zou heel graag de Nederlandse versie van Android op mijn telefoon willen. Ik ben echt een noob/ beginner met het rooten flashen. Ik weet niet eens wat het betekent. Zou iemand me kunnen helpen?

Bij voorbaat dank!

MVG.

Timon

Administrator pklijzing's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Nee
    Androidversie
    4.0.3
    ROM
    Stock 1.29.401.11

Standaard

Moderator
    Naar juiste forum (HTC Sensation XE) verplaatst

Carlos0_0's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.03
    ROM
    Android Revolution HD 6.0.0

Standaard

Je heb een bepaalde app die dit kan blijkt zelf nog niet gezien, Wat je ook kan doen is misschien de telefoon herstellen via de europese ruu waar nederlandse taal pakket in zit.

RUU_Runnymede_HTC_Europe_1.05.401.4_R_Radio_20.510 1.30.0822_3822.10.10.12_M_release_222101_signed.ex e - download now for free. File sharing. Software file sharing. Free file hosting. File upload. FileFactory.com

Als het niet werkt dan zal die de telefoon ook niet pakken als het niet de goeie is, Je moet gewoon de telefoon aan de pc hangen ruu openen en de stappen volgen is alleen volgende klikken.
    Als je dit doet zal de hele telefoon hersteld worden dus als je iets wil opslaan doe dat dan op de sd kaart bijv.

Snel en zuinigste rom voor de batterij die ik tot nu toe die ik heb gehad op me One X

NRG
    NRG is offline

Standaard

Thnx voor je reactie.

Ik snap alleen nog niet helemaal wat er dan gebeurd. Ik ben nu die file aan het downloaden. Volgens jou kan ik simpelweg de stappen door lopen. Lijkt me goed.

Alleen wat is een ROM. En krijgt een ROM ook updates van htc zelf. Zo ja, krijg ik nog wel updates als ik de ROM van mijn telefoon verander. Binnenkort komt Android 4.0 naar de telefoontjes die wil ik uiteraard ook ontvangen

Update: Ik heb de ROM geprobeerd en als hij informatie over het apparaat gaat zoeken word er gemeld: FOUT [170]: USB-VERBINDING FOUT

Iemand nog andere opties?
    Laatst gewijzigd door NRG; 21 January 2012 om 17:42

Standaard

er zijn geen opties om de officiele htc root software in het Nederlands op een buitenlands toestel te draaien, indien je dit probeert krijg je een code melding die houd in dat de regio indicatie van je telefoon niet overeenkomt met de software enigste optie is Morelocal2 van Market te downloaden.
    Er zijn internet websites die de toestellen uit het buitenland met de Nederlandse taal verkopen maar als HTC dit constateerd is er geen garantie en je toestel zal allerlei rare kuren vertonen!

NRG
    NRG is offline

Standaard

Dankjewel voor je reactie. Hm jammer. Ik dacht dat het niet zo ingewikkeld zou zijn. Toen ik de telefoon kocht kwam ik er achter dat de telefoon buitelands was. Hij rade me aan om een "taalpakket" te downloaden. Klonk vrij logisch. Ik had best kunnen afdingen op de telefoon als ik geweten had dat dit helemaal niet mogelijk is.

Ik ga morelocale2 proberen. Stel dat iemand alnog een andere tip of suggestie zou hebben om het toestel op nederlands te kunnen laten draaien. Altijd welkom. Ik blijf deze post lezen

Greetz NRG

Moderator nanders's schermafbeelding

Toestel
    Samsung GS2 I9100
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    CyanogenMod 9

Standaard

wat raar, kun je niet gewoon bij Settings --> language & keyboard --> Select Language, nederlands kiezen. Ik krijg mijn samsung in alle mogelijke talen.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.03
    ROM

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nanders Bekijk bericht
    wat raar, kun je niet gewoon bij Settings --> language & keyboard --> Select Language, nederlands kiezen. Ik krijg mijn samsung in alle mogelijke talen.
    Jij draait een custom ROM aan je onderschrift al te zien kan al een heel verschil zijn,.

Snel en zuinigste rom voor de batterij die ik tot nu toe die ik heb gehad op me One X

Moderator nanders's schermafbeelding

Toestel
    Samsung GS2 I9100
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    CyanogenMod 9

Standaard

nu wel ja, maar ook met stock ROMs van samsung en htc heb ik de taal zo kunnen wijzigen.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.03
    ROM

Standaard

Kan best zijn dat als je hem in het buitenland haalt dat de nl taal verwijdert is.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Swype nederlandse taal weg na frimware upgrade naar 2.3.3
    Door mal38575 in forum Samsung Galaxy S
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 11 November 2011, 14:20
  2. nederlandse taal
    Door jeroen415 in forum Sony Ericsson Xperia neo
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 8 October 2011, 14:58
  3. Nederlandse taal instellen
    Door RoelvanLankveld in forum HTC Desire HD