Goedemiddag,'Het proces Android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw...'
Bovenstaande quote is de melding die mijn mooie HTC Magic van Vodafone sinds een uur geeft. Dat komt zo, mijn telefoon werd de laatste tijd erg langzaam. In een heldere bui bedacht ik me net om wat dingen te verwijderen die ik niet nodig had. Resultaat is dat ik naar alle waarschijnlijkheid iets teveel verwijderd is, gezien mijn contacten weg zijn en alle instellingen weer fabrieksinstellingen zijn geworden. Die melding komt als ik een contact probeer toe te voegen, dat gaat goed met invoeren, maar het bevestigen doet hij dan niet.
Ik heb vanzelfsprekend al een beetje zitten googlen, maar ik word er niet veel wijzer van. Iemand die een idee heeft om mijn geweldige Magic weer een beetje levend te krijgen?
Druidfather
/Edit: Ik heb natuurlijk ook de berichten hier op het forum gezien erover... nadat ik dit had geopend. Ik ga even kijken of die tips gaan werken.
Oplossing 1: Telefoon opnieuw opstarten werkt niet.
Oplossing 2: 'Settings ---> Applications ---> Manage Applications ---> Contacts Storage ---> Clear Data' werkt niet.
Oplossing 3: ...

LinkBack URL
About LinkBacks
.

Met citaat reageren