HTC Magic (Vodafone) - Rom-upgrade voor HTC Magic (Vodafone)
Weet iemand wat dit voor een ROM-update is? Ik kan nergens zien wat de veranderingen zijn.
Zal toch geen 2.0 zijn...
Array HTC Magic (Vodafone) - Rom-upgrade voor HTC Magic (Vodafone)
Weet iemand wat dit voor een ROM-update is? Ik kan nergens zien wat de veranderingen zijn.
Zal toch geen 2.0 zijn...
Array Ik heb een vodafone Magic en kon met mijn S/N de update downloaden. Nog niet geinstalleerd dus. Daarbij staat er bovenaan dat dit een update voor de Vodafone Magic is. Lijkt me dus niet de 32B.
Ik installeer nu niet, want alles wordt gewypet. Wil graag eerst weten wat het nou is. Ik vind het ook raar dat dat nergens vermeld staat op de site of ben ik nou scheel?
edit: ik had je post niet goed gelezen:
Misschien inderdaad de 32B met Sense. Ik kan nergens een vermelding vinden dat die update er zou zijn.
Laatst gewijzigd door earbonemusic; 28 February 2010 om 13:59
-- ex-Blogger Erwin
Array Vodafone Magic is 32B, ja. Ik had me vergist.
Ik heb HTC net gemaild om duidelijkheid te geven, maar waarschijnlijk kun jij dat eerder. Ben benieuwd.
Array Ik heb hem ook gedownload. Maar nu heb je hiervoor dus HTC Sync nodig.
Ik krijg HTC Sync wel geinstalleerd, maar hij herkend mijn telefoon niet
Iemand een oplossing?
Array Hier staat een Howto hoe je deze update kunt installeren....
How to: Officiële HTC update voor de Magic | Androidworld
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden
Array Ik heb problemen met deze update, installeert niet. Met HTC contact gehad, er schijnt 'n fout in de ROM te zitten waardoor deze niet installeert. Lijkt me wel wezenlijk voor 'n update....
Er komt aanpassing, kan enkele dagen duren...
Wij (mijn zoon heeft ook 'n magic) hebben problemen met WiFi. Lukt niet om connectie te maken, ook niet met andere access points. Dit zou in deze update verhopen moeten zijn.
Nog andere leden problemen met de WiFi van HTC Magic?
grt. Paul
Array Ja inderdaad de 1.6. Wel balen, en vreemd dat die van mijn zoon zelfde problemen geeft. Ook vorige week in het buitenland op vakantie.
Hopen dat dit verholpen is met update, al vrees ik het ergste...
grt.Paul