*

hulp nodig met update!
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: hulp nodig met update!

Unhappy hulp nodig met update!

hallo,,

ik heb sinds een jaar of anderhalf een htc magic (vodafone) die was voorzien van een update ik denk dat het versie 1.9 of 2+ was het lijkt als ik op afbeeldingen zoek op de Froyo editie..

nu is die telefoon kapot gegaan en kon ik ergends een andere htc magic op de kop tikken..
    nu stond die nog op Android 1.6 na veel zoeken en proberen om de Android een update te geven toch maar een belletje naar de klantenservice van vodafone en het verhaal uitgelegd. meteen werd snel verteld dat ik loog en dat het niet mogenlijk was dat ik een eerdere htc magic had die automatisch een update kreeg boven de 1.6 blablabla etcetcetc.
    terwijl het wel op hun site stond maar dat was onzin en dat kon niet?! naja naar vraagtekens en nog meer vragen stellen werd me verteld dat ik maar naar een service winkel moest gaan. zo gezegt zo gedaan . kom aan in de winkel en het verhaal uitgelegd te hebben kreeg de goede man een brede lach op zijn gezicht, en vertelde wat voor ''prutsers'' ze wel niet zijn bij vodafone naar een paar pogingen van de goede man kreeg ik te horen dat ik maar thuis via google een beetje moest proberen (mijn gedachte wie is nu de prutsert.?!) maargoed ik weer teleurgesteld naar huis toe en verder googlen en bestandjes downloaden pogingen tot update maar tervergeefs niks heeft nog gewerkt telkens foutmeldingen en word er niet echt wijzer van.

mijn vraag dus hierbij is er een makkelijkere manier om een andere Android versie op mijn htc magic te krijgen zonder veel poespas of een dummy uitleg

in afwachting van jullie reacties.

Groetjes S.

rvd1969's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S2 (GT I9100)
    Androidversie
    2.3.4

Standaard

he toch,,
    daar was ik ook al op gekomen dat is versie 1.9.
    heb al geprobeert verschillende keren dan zegt hij dat hij klaar is restart de telefoon.
    en zie dan versie 1.6
    die update werkt niet om een of andere reden.

rvd1969's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S2 (GT I9100)
    Androidversie
    2.3.4

Standaard

Kijk hier eens naar: [ROM][32A][6.35] SFM 1.2 (HTC Android 2.3.3) (16 June 2011) - xda-developers. Wel eventjes lezen. Onderaan de begin post zie je dat die voor de magic is.

Soortgelijke discussies

1. Hulp bij custom rom nodig
    Door android-sgs in forum Samsung Galaxy S
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 1 July 2011, 14:55
  2. Hulp nodig
    Door stefan95 in forum Samsung Galaxy S2
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 May 2011, 23:26
  3. hulp nodig
    Door Just Me in forum Rooten, Custom Roms en updates
    Reacties: 2