dames en heren legend kenners ik heb een probleempje en dat is alsvolgt . vanaf beginsaf aan heb ik apps van Market gedownload en geinstalleerd toendertijd was ik niet op de hoogte dat de apps niet naar de sd kaart gingen maar naar de tel geheugen. steeds vaker kreeg ik de melding ” opslagruimte van telefoon raakt op” met zon poppetjes gezicht met een ! erbij. loop van de tijd leerde mij kennen dat het kwam door het kleine geheugen van de telfoon dus apps gewist en het verdween weer. maar bleef steeds terug komen naar verloop van tijd. nu dus heb ik al mijn apps gewist op Twitter, weer en googlemaps na ik wis elke keer de cashe ed maar nu blijft dat er maar staan ik word er gek van. volgens de info van de tel heb ik 17,11 mb interne geheugen over ik zou zeggen dat moet toch genoeg zijn heb er ook al een 4gb kaartje in gestopt maar daar heb ik nu nog niks aan pas bij Froyo 2.2 wat ik overigens nog steeds niet heb. maar door dat geheugen melding haalt ie mijn mail niet binnen twitter haalt ie niet automatisch binnen en noem maar op .. wie kan me helpen wat te doen???????????????????

1Likes
LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

Nandroid Backups