Beste Android liefhebbers,:confused:
Ik heb sinds een 4 dagen een Legend in mijn bezit, hiervoor had ik mijn goede ouwe Tytn 2 voor in de auto en die functioneerde eigenlijk naar mijn tevredenheid. Ik kon mailen, buienradar bekijken, knmi, tomtom met flitsnav, bellen,berichten verzenden etc,.. maar alleen had deze geen kilometerregistratie.
Toen ik de Legend binnenkreeg, ik vol enthousiasme aan de slag maar nu ondertussen 16 uurtjes gepriegel met apps en veel gesurf op de lap top werkt die eigenlijk voor mij nog steeds niet niet praktisch, alleen dan de kilometerregistratie, deze werkt wel goed en duidelijk, maar voorderest,...
Mijn vraag aan jullie, kan de legend wanneer ''ik dat wil'', zijn menu's horizontaal op het scherm weergeven, dus gekanteld. Wel zo praktisch als je hem in een standaard onder je spiegel in de auto gebruikt, bij de tytn 2 kon je naar een menutje gaan op een knopje drukken en kon je alles keer op keer een kwartslag draaien.
Wat ik nu wel heb is dat die bij sommige programa's wel automatisch horizontaal draaid zoals bij berichtenmenu, maar wil ik dan naar belmenu gaat die weer verticaal, dit is niet praktisch en ook gevaarlijk als je aan het rijden bent.
Beste Android mensen, hoe kan ik dit als ik terug ga na fabrieksinstellingen,dit stap voor stap bewerkstelligen?
Alvast bedankt voor eventuele reacties,![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren