Hallo allemaal,
Laatst wilde ik een app downloaden om slow motion video's mee te maken.
Ik ging dus naar de Market van mijn HTC Legend en zocht daar naar zo'n app.
Die heb ik ook gevonden, hij heette: controlled captutre.
Ik klikte op downloaden en zoals altijd ging hij dat netjes doen. Toen hij de app ging installeren, stond er opeens dat het bestand niet geldig was en dat de installatie was mislukt. Jammer, dacht ik. Maarja...
De app was ongeveer 10mb. Best veel dus. Het probleem is dat het bestand wel gedownload is en ergens in mijn interne geheugen rondzweeft. Maar ik kan hem niet vinden om hem te verwijderen. Maar de app heeft dus wel 10mb van mijn telefoongeheugen in beslag genomen. Ik kan namelijk (zoals gewoonlijk) niet mijn interne geheugen lezen om hem te verwijderen. De app staat ook niet in de Market bij "mijn apps". Ook heb ik al mijn hele sd-kaart afgezocht naar dat rotbestand, maar hij was nergens te vinden. Hij staat dus zeker in mn telefoon.
De problemen: het telefoongeheugen schommelt nu ook heel erg tussen de 10mb en de 300kb. Gisteren is hij hiermee gestopt. Maar wel op de 3mb!!! Dat is zelfs te weinig geheugen om mijn muziek te kunnen luisteren en mijn foto's te bekijken!!! Ook kan ik geen andere apps meer downloaden!!! En ook sluiten heel veel apps zich nu ook al meteen af als ik ze open.
Kortom, best een groot probleem als je t mij vraagt.
Weet iemand of er een mogelijkheid is om toch in mijn telefoongeheugen te kijken om het bestand alsnog te verwijderen?
Groetjes, en alvast bedankt.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren