beste leden,
Sinds vorige week ben ik bezig met het installeren van Gingerbread Android op mijn HTC Legend. Ik heb verschillende handleidingen gebruikt en kom er gewoon niet uit. Elke keer kom ik stukje verder maar loop niet gewoon vast. Ik heb mij HTC legend simlock vrij gekocht in de winkel. Het is mij met heel veel moeite gelukt om versie 1.31 te installeren.
Ik heb verschillende handleidingen geraadpleegd op sites als XDA, Modaco en grotendeels Theunlockr.com handleidingen. Ik loop vast op het punt waar je twee scipts moet draaien. Ik krijg een code 42 in het eerste script en in het tweede script wordt mijn telefoon niet gevonden. Ik snap er niets van. Hier en daar wordt gezegd dat het aan de goldcard zou liggen. Wat ook een vaag iets is, zo'n goldcard. Ik heb meerdere goldcards gemaakt met verschillende micro sd kaarten en stuitte op raar zaken. De CID die ik had begonnen met letters wanneer is ze omkeerde. En als het CID via zo'n reverse site liet omdraaien klopte dit soms niet. En!!! Ze spraken telkens bij verschillende handleiding over het omdraaien van de eerste twee cijfers voor nullen. Maar de CID die ik had begonnen met letters. Ik heb wel meerdere combinatie geprobeerd bij het maken van zo'n goldcard. gewoon de eerst twee letter dus vervangen voor nullen en zelf een keer de eerste beste cijfers etc. Ga zo maar door. Zo'n goldcard had ik al nodig om versie 1.31 te installeren. Op een site kwam ik een workaround tegen en het dus nu wel versie 1.31 geinstalleerd. Maar wat nu?!
Kan iemand mij helpen door te vertellen wat ik moet doen of kan proberen?!
Bij onderstaande stappen loop ik vast...
6. Once you see the menu on the phone come back up, navigate to bootloader and push power, then navigate to recovery using the volume buttons to navigate and the power button to select and the phone should boot to the ! screen.
7. Now on the computer double click the “step2-windows.bat” file and wait for it to finish. (UPDATE 12.13.10 – You MUST have HTC Sync version 2.0.33 not a newer version for step2 to work. Please uninstall HTC Sync and download and install this version instead, unplug then plug your phone back in, then rerun step2-windows.bat).

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren