Dus check even voor updates en zorg dat je WiFi in de buurt hebt jongens en meisjes! Laat het leegtrekken van htc's servers maar beginnen.
Dus check even voor updates en zorg dat je WiFi in de buurt hebt jongens en meisjes! Laat het leegtrekken van htc's servers maar beginnen.
Ik heb hem gisterenavond op mijn vader zijn Legend geïnstalleerd en ik moet zeggen dat de installatie vlekkeloos verliep. Ook lijkt het toestel sneller geworden en werken alle nieuwe, maar ook niet te vergeten alle bestaande functies en applicaties naar behoren. Ook is er denk ik grafisch meer aandacht besteed aan Froyo dan destijds voor de Desire. De menu's gaan vloeiend zonder spoor van lag. Over het accu verbruik kan ik helaas nog weinig zeggen omdat Froyo pas sinds gisterenavond draait, maar al met al ben ik behoorlijk positief. zoveel gedonder er was met Froyo voor de Desire, zo gladjes ging het op de Legend. (stiekem blijf ik het een heerlijk toestel vinden en nu met Froyo al helemaal :-)
HTC Desire Silver, Unbrand
Android 2.2.2, original ROM
Goed om te lezen Frank!
Ik heb meerdere positieve reacties gehoord over Froyo voor de Legend.
Laten we hopen dat iedereen deze ervaringen deelt.
Hallo Frank,
Ik heb net Froyo op mijn Legend geinstalleerd. Hij lijkt sneller te zijn dan 2.1. Grafisch ziet het er goed uit. Echter toch gelijk 2 min puntjes. De backup functie is weg (?) en het versturen van meerdere contacten (zoals bij de Wildfire van mijn vrouw) gaat nog steeds niet. Of hebben jullie tips hierover?
Groet
Mijn Legend werd echt SUPER traag, naar reboot fftjes beter maar later weer super traag.
Ik heb nu de battrij de SIM verwijderd 10 seconde gewacht gereboot zonder SIM of sd kaart.
Daarna weer uitgezet SIM + sd kaart er weer in en weer gereboot. Op dit moment draait hij best soepel maar vind em niet perse sneller, nieuwe functie werken overigens wel. (even afwachten of hij zo blijft en niet weer traag wordt)
Er is helaas niet veel over bekend, nog meer mensen met het zelfde probleem hier?
Ja het is inderdaad ook de informatie overdracht met internet, die gaat ook super traag, eigenlijk gewoon alles >.< het synchroniseren van mijn google account duurde letterlijk een kwartier. Maar goed op internet kom je een aantal procedures tegen die kunnen werken!
1. Reboot, uitzetten SIM sdkaart en batterij er uit, na ong10 seconde de batterij er weer in en opstarten zonder SIM en sdkaart, daarna weer uit zetten en SIM en sdkaart ook weer er in, en weer opnieuw telefoon opstarten. (heeft voor mij gewerkt)
2. een x aantal keer rebooten van je telefoon.
3. Fabrieksinstellingen via menu > instellingen > SD & telefoon opslag (LET OP! bij deze optie word alles op je telefoon (van apps tot contacten) verwijdert)
Dus gewoon een beetje de standaard procedures wanneer er iets mis is met je telefoon.
Hebben deze geholpen of niet, of heb je iets anders gedaan? laat het hier even weten!
De eerste synchronisatie met google na de update kan inderdaad lang duren , zeker met een grote adreslijst en agenda punten. alles van google moet namelijk weer opnieuw binnen gehaald worden en met een grote database kan dat even duren, maar dat geldt voor elke Android die een nieuwe ROM heeft gekregen.
Van de andere klachten is hier geen spoor te bekennen en ik denk dat dan ook te maken heeft met de apps die er op draaiden ten tijde van de update.
Ik raad iedereen dan ook altijd aan eerst met het oude os een fabrieks reset te geven en daarna pas de update uit te voeren, zodat je er zeker van bent dat je een "schoon" systeem up-date.
HTC Desire Silver, Unbrand
Android 2.2.2, original ROM
Ik kan me inderdaad voorstellen dat de synch de eerste keer langer duurt, ik zou dit dan ook niet zomaar verklaren als een fout of "vreselijk traag". Ik heb dit namelijk meerdere malen gedaan (en elke keer duurde het ongeveer zolang), maar goed met de hele telefoon viel niet normaal te werken.
Gelukkig is dit probleem niet bij iedereen zo, maar dus wel extra vervelend voor de mensen die er wel last van hebben.
Ik vind de nieuwe update tot nu toe geweldig, hij is weer heerlijk snel en mooie nieuwe apps.
Ik kan hem alleen niet meer verbinden met mijn computer, wat redelijk vervelend is. Nog mensen met dit probleem? Of weet iemand een oplossing?