hey, ik had laatst Gingerbread 2.3 elelinux geflashed maar me toestel doet nu raar, nu wilde ik hem recoveren en froydvillain 1.7.0 erop zetten alleen kan nergens die download link vinden kan alleen froydvillain update 1.7.3 download vinden
hey, ik had laatst Gingerbread 2.3 elelinux geflashed maar me toestel doet nu raar, nu wilde ik hem recoveren en froydvillain 1.7.0 erop zetten alleen kan nergens die download link vinden kan alleen froydvillain update 1.7.3 download vinden
Hallo allemaal,
Ik heb een Chinese kloon die erg veel op de Hero lijkt, een HTC W007 (dual SIM), maar kom niet verder als het rooten. Ik kan ook niet vinden hoe ik hem in recovery mode krijg. Met de uitleg in deze post blijf ik steken bij het installeren van de recovery image "image not found" en ook met ROM-manager blijft hij bij het opnieuw opstarten hangen.
Wie kan mij helpen, ik wil er namelijk graag een Nederlandstalige ROM op zetten?
Alvast bedankt
Eddy
edit........gelukt
Laatst gewijzigd door jasperm; 12 February 2012 om 11:55
misschien kom ik wel met m'n eieren na pasen, maar ik zit met een probleem als ik probeer te rooten zoals aangegeven...
Als ik universal androot uitgevoerd heb, geeft m'n foon netjes aan dat hij geroot is.
Als ik daarna probeer om de stap uit te voeren via Android Terminal Emulator of better terminal, geeft hij bij beide progs "segmentation fault" of "permission denied" aan......
Wat doe ik fout ?
Voor de duidelijkheid : ik heb een HTC Hero met 2.1 stock ROM