als ik Terminal Emulator opstart en su in tikt krijg ik toegang als ik flash_image recovery /sdcard/recovery.img ing zegt ie file not found...wat te doen
als ik Terminal Emulator opstart en su in tikt krijg ik toegang als ik flash_image recovery /sdcard/recovery.img ing zegt ie file not found...wat te doen
probeer het...lukt niet
op het moment als ik dan tel afsluit en op home en aanuit knop drukt komt hero te voorschijn en dan telefoon plaatje met rood driehoek
kan iemand mijn helpen aub
thx het is gelukt en het werkt prima![]()
Oké netjes. Veel succes met Froyo!
Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Heb mijn Hero dus maar eens geroot en Froyo erop gezet. Wat meteen opvalt is de slechte vertaling en ik mis de sens interface.
Dat hoor ik vaker. Die van elinux schijnt wel een beter Froyo ROM te zijn. Kijk ook op de xda forums, daar zijn echt toffe hero ROMs met ook de legend Widgets zoals friendstream widget en andere. Misschien als ik zondag tijd heb, dan zal ik ook een paar sense ROMs beschrijven in mijn post.
Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Na de update naar Froyo een probleempje als je een sms wilt versturen, waar is de enter-toets gebleven op het toetsenbord.
Of ik kijk er overheen maar ik zie hem nergens meer.
Dat klopt, die is er niet in de stock keyboard naar mijn weten.
Na het typen van je smsje kun je op de back toets van je Hero drukken en vervolgens voor Verzenden kiezen.
Met de back toets (knop) sluit je het toetsenbord af.
HTC Hero (Urban Brown) met TastyFroyo v1.1@691 MHz
Dat is baalen, nu krijg je van die grote lappen tekst zonder alinea's. Dat is niet fijn lezen.