Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Hero. Qua mogelijkheden ben ik er zeer tevrede over alleen of ik doe wat verkeert of hij is nog niet goed. Sinds dat ik deze tel heb heb ik er al problemen mee. Eerst gaf hij steeds aan dat de SD kaart stuk was dus ik een kaart gekocht van 8 gb meteen en die liet hij een week lang keurig zien bij de instellingen. Na een week was ook deze kaart stuk. Ik ermee naar belcompany en die vertelde mij dat mijn nieuwe kaart ook stuk was en dat dat aan het toestel lag. Het toestel is bij HTC geweest en die hebben hem keurig gereparreerd weer retour gezonden. Nu blijft mij kaart heel en zichtbaar. Als ik nu audiobestanden en ringtones installeer in de mappen media/sound/ringtones enz. blijven ze er obepaalde tijd opstaan om vervolgens weer te verdwijnen. Ligt dit nu aan het toestel of aan mij en belangrijker hoe los ik het op. Is dat door iets te veraderen aan me eigen handelen, is het toestel stuk of moet ik wachten op Android 2.1...........Wiet het weet mag het zeggen.................bedankt vast!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren