Array Misschien open-eclair voor Hero proberen !
How to install Eclair 2.1 on HTC Hero | Plinky Blog
http://www.openeclair.com/
mooi vervelend dit nieuws weer... Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te concluderen dat er nog veel moet verbeteren bij HTC.
Zoals vaker wordt beweerd, en iets dat ik niet ontken, is dat de update een vorm van service is en dus niet verplicht is. Echter, als het aangekondigd wordt is het geen service meer, maar wordt het een recht door toezegging.
Afgezien daarvan is het natuurlijk gewoon zwaar kut en getuigd het van een zekere mate van onkunde bij HTC. Het bedrijf is immers nog niet zo lang zo groot als nu en moet waarschijnlijk nog een flinke berg kennis binnen het bedrijf krijgen.
Edit: ik ben de teleurstelling inmiddels teboven en begrijp dat men altijd tegen overwachte bugs e.d. aanloopt![]()
Laatst gewijzigd door 87Vortex87; 16 March 2010 om 14:52
Array the show must go on, de Legend moet nu eerst weer opbrengen!
Volgens mij ligt de 2.1 al lang klaar bij HTC.
In elk geval volgende keer wel Android geen HTC meer, ze zijn te log met updates.
Ik heb me eigenlijk laten vangen bij de aankoop van het toestel dat er Android op stond maar niet wetende dat er een HTC Sense sausje overgegoten was.
Bijkomend probleem is dat ik nog eens zit met de Belgische versie, als ik nog wat tegenslag heb kan ik de nieuwe 2.1 ROM nog niet eens plaatsen op dat Belgisch geval
Enfin, nog maar wat wachten zeker.
Array Met deze update is bestanden verzenden via Bluetooth toch ook mogelijk?
ja, dat is het OBEX-Bluetooth protocol. Dat wordt inderdaad ondersteunt met de update naar 2.1.
Array Dat is nu een groot gemis! Helaas is de update weer uitgesteld. We wachten weer af...
Array Ik gebruik zelf villain 3.2, alles werkt en 2.1Alleen google earth niet, maar licht aan de foon! Niet aan de ROM.
Trouwens, er was toch ergens bevestigd dat de update pas in april zou komen?
Let op mijn woorden: Er komt helemaal geen update 2.1 meer voor de Hero. En ook geen 1.6.
Maar helemaal niets.
Het had een fluitje van een cent moeten zijn voor HTC om die naar de Hero te porten
Zeker na het uitbrengen van nieuwe apparaten met 2.1 aan boord, wat was het ook alweer, de Legend? De Desire?
Maar waarom zouden ze?
Die nieuwe hardware moet ook verkocht worden.
Ja maar, zullen meerderen zeggen, HTC heeft dat beloofd!
Waar staat dat?
Ja, meerdere landelijke HTC-vestigingen riepen regelmatig dingen.
Maar heeft HTC HQ nu echt een belofte gedaan dat 2.1 naar de Hero (en andere apparaten die ervoor in aanmerking zouden komen) zou worden overgebracht?
Ik dacht het niet.
Maar ik kan het natuurlijk mishebben.
Graag zelfs!
Want ik wil ook de 2.1, met Sense, op mijn Hero.
Maar ik vrees het ergste.
"Het niet-onderzochte leven is niet de moeite waard om geleefd te worden."
Socrates, Grieks filosoof, 470-399 v.C.
Array Let op je woorden er komt geen update?
Jij trekt net zo makkelijk een conclussie als de mensen die zeuren over dat het al lang beloofd is.
Fluitje van een cent om het erop te zetten? Dat weet jij helemaal niet.