Hallo,
Ik kan zonder problemen mijn desire koppelen met de parrot, enkel mijn contacten die ik juist nodig heb zijn er niet op te vinden.
Kan dit te maken hebben met groepen of zo? al mijn contacten staan in google contacts
Hallo,
Ik kan zonder problemen mijn desire koppelen met de parrot, enkel mijn contacten die ik juist nodig heb zijn er niet op te vinden.
Kan dit te maken hebben met groepen of zo? al mijn contacten staan in google contacts
Sir, we are surrounded!
Excellent! Now we can attack in any direction!
Ben je goed geholpen? druk dan even op de "Thanks" knop
Hallo,
Hoe heb je dat gedaan?
Bij mij lukt het koppelen niet.
koppelen met parrot, is basic koppelen:
- Bluetooth aan
- zoeken naar parrotck3100
- code 1234 (standaard)
klaar.
Ik heb mijn contacts in google en in exchange staan, alleen exchange zichtbaar en ondervind geen problemen met de contacten in de parrot..![]()
LSP welke Android toestel heb jij ?
Sir, we are surrounded!
Laatst gewijzigd door EricNL; 25 April 2010 om 20:30
Ik krijg de Desire helemaal niet op mijn Parrot aangesloten!![]()
Even een update, ik heb mijn Parrot ck3100 geflashed naar de nieuwste firmware en nu werkt alles.
Sir, we are surrounded!
hallo ik heb een vraagje mess weten jullie het wel.
ik heb mijn htc disire telefoon geprobeerd te koppelen aan mijn parrot ck 3100 carkit in de auto.
het lukt mij niet men tel vraagt een wachtwoord maar hij word geweigerd door men carkit in de auto.
als jullie wat weten hoe het werkt of ervaring mee heeft stuur mij dan een mail naar plsmitjr@online.nl
groetjes patrick
carkit heeft standaard wachtwoord 0000 dus die moet je gebruiken als ie een pin vraagt.