Helemaal mee eens, 87Vortex87!
Helemaal mee eens, 87Vortex87!
Heb na lang wikken en wegen ook de DESIRE besteld maar dan op algebeld.nl het toestel was €412, veel geld maar hopelijk is het het waard.
Zelf heb ik nu de G1 en je merkt toch dat ie in nog geen jaar tijd sterk verouderd is.
fingers crossed....
Goeie deal marinesjeng.
Ikzelf had hem voor 425 bij smartphonestunts.nl.
Dat was het goedkoopste toen ik bestelde dan wel.
Ik heb em gereserveerd bij pdashop.nl voor 450 euro. Daarbij ook nog een 8 gig SD kaart besteld.
Smartphoneshop wil momenteel geen datum geven wanneer de Desire bij hen beschikbaar komt. Verder dan de eerst week van april komen ze niet. Dus nog even afwachten, uiteindelijk is dat ook niet zo heel lang meer.
In bezit (of heb ik gehad) van:
BlackBerry: 9780, 9500, 8520, 8800, 8310,
Nokia: E71, N82 (Signed Certificates)
HTC: Tattoo, Hero, Desire (S-Off, CyanogenMod)
Samsung: Galaxy SII
Ja klopt dat zal ik in eerste instantie ook denken, maar omdat ze zo ontzettend terughoudend reageren vraag ik mij af of ze er dan wel gaan zijn... ben redelijk doemdenker wat betreft dat soort dingen omdat ik op één of andere manier mijn bestellingen altijd laat binnen krijg. We zien het wel...
In bezit (of heb ik gehad) van:
BlackBerry: 9780, 9500, 8520, 8800, 8310,
Nokia: E71, N82 (Signed Certificates)
HTC: Tattoo, Hero, Desire (S-Off, CyanogenMod)
Samsung: Galaxy SII
Mij vertelde een medewerker van smartphonestunts dat die 9april binnenkomt bij smartphonestunts. Maar dat ze de levering niet konden vertellen. Dat zal ook wel zijn, omdat wij niet de enige zijn die besteld hebben en er heel veel tegelijk verstuurd moet gaan worden. Ik zit er ook serieus over na te denken gewoon naar Spijkernisse te rijden en hem gewoon op te gaan halen.