Ik heb via een andere site gevonden dat je apps gedownload van de Market moest verwijderen. Ik heb hem naar fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw geprobeerd. ik krijg nu deze melding:
communication with phone unexpectedly interrupted. Try again.
wat moet ik nu doen?
Misschien handige informatie.
Als ik het probeer, sluit ik mijn telefoon aan op de laptop en kies ik htc sync, want via disk drive of opladen vindt EVO3 mijn desire niet.
Groeten
Foute driver op je computer.
Kijk eens naar deze pagina
[INDEX] Belangrijke Topics
Volg hier de eerste tutorial: rooten met unrevoked.
Er staat een linkje met de juiste driver. Htc sync moet trouwens van de pc verwijderd worden...
Vergeet geen waardering toe te kennen
HTC Desire HD running RD MIUI ICS, OC 1.4Ghz
HTC Desire running MIUI XJ D2EXT X-PART, OC 1.1Ghz with SetCPU
HTC Flyer running XK Project CM/MIUI
Ik had Sense op al mijn toestellen... Van de winkel tot thuis
Hee z0rk, thanks voor je reactie! Ik zit wel met een probleem, tot gister was ik thuis en gebruikte ik de windows pc van men moeder, maar nu zit ik in Antwerpen en heb alleen mijn macbook bij me, zonder bootcamp installatie spullen enzo! Weet je misschien ook een oplossing voor mac? Heb het net nog even geprobeerd en ik krijg weer de error met de mededeling dat de firmware too new is.
Overigens, is het me gister wel gelukt om via Revolutionary de s-on te veranderen in S-OFF. Via een howto op Youtube, met hoe je dit moet doen, is er op een gegeven moment een stap dat je de custom ROM( te downloaden via Revolutionary ook) op je sd moet installeren, en deze dan via powerknop+volume down en dan recovery moest installeren. als ik dan klik op install ROM via SD oid krijg ik alleen een zwart scherm met blauwe letters: Revolutionary. Weet je misschien wat ik hier aan kan doen?
Gr. Jurrien
Nou het is gelukt door in recovery niet ok te klikken met de power knop, maar met de trackball knopdit mag dicht dus! thanks
![]()
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps