Ik heb het geprobeerd,.......ik ben nu al weken bezig om me te verdiepen hoe ik mijn HTC Desire (brown) kan rooten. Dit omdat ook ik tegen het feit aan loop dat ik Apps wil installeren maar dat ik de melding krijgt dat het geheugen vol is. Ik begrijp dat wanneer ik mijn telefoon root en daarna een custom-ROM er op installeer, ik voor een groot gedeelte van het probleem van het geheugentekort af ben?
Echter, ik kom er niet uit. Ik heb veel gelezen en ben zelf ook wel aan de gang gegaan, maar het lukt met gewoon niet. Daarom heb ik besloten om het maar 'te laten doen'. Hier in de stad zitten een paar 'Turkse telefoonwinkeltjes' en daar zeggen ze dat ze mijn telefoon wel kunnen 'ombouwen'. Maar ik moet dan wel aangeven wat ik er op wil hebben.
Mijn vraag is dus nu; wat voor root en custom-ROM moet ik aangeven dat ik op mijn telefoon wil hebben.
Voor de meer gevorderden onder jullie, bovenstaande verhaal zal misschien niet helemaal kloppen en jullie zullen wel merken dat ik er niet zoveel verstand van heb, maar hopelijk is mijn vraag wel duidelijk.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren