Mijn eerste vraag
Ik heb een paar Foto's gemaakt en die wil ik verwijderen maar hoe
Ze staan in de Galerie .maar krijg ze niet weg wat doe ik verkeerd(ik zie ook geen vuilnisbak)
Wat doe ik niet goed
Graag hoor ik wat Piet
Mijn eerste vraag
Ik heb een paar Foto's gemaakt en die wil ik verwijderen maar hoe
Ze staan in de Galerie .maar krijg ze niet weg wat doe ik verkeerd(ik zie ook geen vuilnisbak)
Wat doe ik niet goed
Graag hoor ik wat Piet
Zie je geen prullenbak? Maak is een screenshot dan hoe het eruit ziet.Je zou het ook met een file manager kunnen doen maar het moet ook gewoon kunnen vanuit de gallery app.
.:: HTC Desire ::. .:: Geroot + S-Off ::. .:: Ice Cream Sandwich 4.0.3 ::. .:: 4EXT Recovery Touch ::.
Als ik dus een Foto maak staat hij in de galerij
Daar ga ik dan heen klik hem aan dan komt hij naar voren en dan staat er Opslaan----- Annuleren
maar geen bak
En als ik op annuleren druk gebeurt er niets
GR piet
Dan zit je niet in de gallery app.Dat is wat je krijgt als je via menu.. achtergrond.. galerie naar foto's gaat.
.:: HTC Desire ::. .:: Geroot + S-Off ::. .:: Ice Cream Sandwich 4.0.3 ::. .:: 4EXT Recovery Touch ::.
Ja dat klopt maar daar staan ze wel waar moet ik dan zoeken
Graag hoor ik wat van U
Ja daar staan ze wel maar die snelkoppeling die staat daar als je op menu drukt om snel een achtergrond in te stellen, vandaar dat er alleen maar opslaan en annuleren staat.Als je gewoon links onder op het pijltje drukt dan opent de appdrawer, daar staat ook gewoon een app die galerie heet.Daar kan je ze dus wel verwijderen en alles.. dat menu waar jij in zat is enkel voor het instellen als achtergrond.
Als ik in de galerij zit met alle foto's bijv de camera dan zie ik onderaan al een prullenbak staan, Verder kan je ook nog als je op de foto ingedrukt houd een menu krijgen en daar staat ook verwijderen bij.
Snel en zuinigste rom voor de batterij die ik tot nu toe die ik heb gehad op me One X
Ik ben weer wat wijzer ik zat in de verkeerde galerie en die staat bij mijn onder Alle Toepassingen
En over dat pijltje links onder helaas niets.
Maar kan ik ook een snel koppeling naar die Galrie maken zo ja hoe doe ik dat
Maar tot zover mijn dank
GR piet