Hallo,
Ik zit met een probleem en wel het volgende. Ik heb een HTC Desire Z met daarop uiteraard Android. Nu wilde ik een andere Ringtone instellen, dus heb ik via mijn pc een mp3 geüpload naar de telefoon. Deze wordt snel gevonden door de Muziekspeler en ik kan de mp3 gewoon beluisteren. Vervolgens stel ik de mp3 in als ringtone voor mijn telefoon en deze komt netjes in als Beltoon te staan in het overzicht 'Aanpassen'. Ook hier kan ik de ringtone gewoon beluisteren.
Eind goed al goed zou je denken, ook als ik even later controleer of dit nog steeds zo is. Echter, als ik de volgende dag (hoeveel tijd er precies tussen zit weet ik niet) weer op mijn telefoon kijk (of gebeld wordt) is de beltoon veranderd naar een van de standaardtonen 'Quietly Brilliant'. Zelfs het hele mp3 bestand lijkt van de telefoon te zijn verdwenen, aangezien ik het niet meer kan terugvinden in de Muziekspeler of onder de mogelijke beltonen. Het bestand is echter niet weg: als ik mijn telefoon opnieuw aansluit op mijn computer zie ik het bestand netjes onder de map Audio staan. Sterker nog, zodra ik mijn telefoon weer loskoppel kan Android het bestand gewoon weer vinden en kan ik het opnieuw instellen als Ringtone.
Mijn vraag is: wat gaat er hier mis? Waarom wordt mijn bestand na een bepaalde tijd 'vergeten' terwijl het wel aanwezig is op mijn telefoon? Wat kan ik doen om deze beltoon permanent in te stellen?
Alvast bedankt voor jullie hulp en advies!

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
Ben je goed geholpen, gebruik