Dankzij de link van Xeno heb ik nu eindelijk een screen waar ik écht tevreden mee ben en die dus ook regelmatig door mij gebruikt zal worden.
screendr.jpg
Dank gaat uit naar Xeno.
Groeten...
Dankzij de link van Xeno heb ik nu eindelijk een screen waar ik écht tevreden mee ben en die dus ook regelmatig door mij gebruikt zal worden.
screendr.jpg
Dank gaat uit naar Xeno.
Groeten...
Laatst gewijzigd door Kwabbernoot; 11 November 2010 om 23:53
HTC Desire met: CyanogenMod 7.1.0, ASUS EeePad Transformer TF101 met: Android Revolution 3.2.1, HTC One X standaard (nog)
Why the F@#$ krijg ik de fonts van REVOlution niet op mijn foon?
Ik heb de zipfile op mijn sd gezet, opgestart in recovery, de file gezocht en geflashed/geupload/geinstalleerd.
Er gebeurd iets alleen gaat dit zo snel dat ik niet kan zien wat...
Mis ik nog iets, vergeet ik iets in te stellen of...?

INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3
Toestellenlijst:
Samsung: Galaxy Spica, Galaxy S2, Galaxy S+
Sony Ericsson: X8
HTC: Wildfire, Desire

Lol...nou, zo zwaar wissel ik dan weer niet hoor
LPP staat erop en da's m'n 'main-launcher'. Soms test ik bv ADW weer eens even als er wat updates zijn geweest, of Zeam launcher enzo...maar tot op heden heeft geen enkele van die launchers mij kunnen doen besluiten LPP op te geven![]()
INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3
Ik wel regelmatig, en soms wissel ik wel 10x per dag van achtergrondHier is CleanAndroid V2. Het verschil is de dockbar van de galaxy s
![]()
Toestellenlijst:
Geen probleem, ik vindt het wel sweet zo die homescreenhoe heb je die week 45 gedaan?
Toestellenlijst:
Dat is widget: Fifty Two.
Groeten...
HTC Desire met: CyanogenMod 7.1.0, ASUS EeePad Transformer TF101 met: Android Revolution 3.2.1, HTC One X standaard (nog)
Niemand verder wat te showen?
Jammer...