Ja exact en alle gebruikte gfx enzo kan gepost worden zodat het voor iedereen die een toestel themed toegankelijk is. Zo hou je meteen een eenheid in het thema voor alle toestellen![]()
INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3
Ik beschik atm nog niet over een computer maar dit weekend zal ik wel kijken wat ik kan maken voor CM7 (een klein begin natuurlijk). Kijken of dat dan wat leven erin brengt![]()
CM7 FTW @ SGS - Tapatalk
Ik zal het porten naar MDPI als het uit is. En als jullie nog hulp nodig hebben? Ik heb al behoorlijkwat ervaring![]()
Toestellenlijst:
Samsung: Galaxy Spica, Galaxy S2, Galaxy S+
Sony Ericsson: X8
HTC: Wildfire, Desire
ìk kan proberen om hem te porten naar een Froyo theme voor mijn mobieldit is niet zo verschrikkelijk moeilijk
en er zijn ook een hoop mensen op xda met mijn mobiel (galaxy 3) met ervaring die ik ook alles kan vragen
ik heb nooit echt een thema geport maar het is toch zeker het proberen waard? ik vind het ook niet erg als ik mn tel softbrick ofzo
in de zomervakantie heb ik genoeg tijd en dan moet het lukken
maar er is ook een sgs versie? volgens mij is die makkelijker te porten dan een cm7 theme
![]()
Laatst gewijzigd door werker123; 21 June 2011 om 14:26
heb ik je geholpen? druk op het sterretje links onder
We hebben een template die heel simpel geport kan worden
@xeno mdpi zou cool zijn
okeik kan dat zeker doen;D vinden jullie het goed als ik als ie klaar is er een apart topic voor maak in het apollo forum?
heb ik je geholpen? druk op het sterretje links onder
Bij deze wil ik mijn hulp aanbieden. Zelf beschik ik over een Galaxy S en een Dell Streak 5. Mijn voorkeur gaat uit naar het grafische gedeelte. Ervaring met PS, AI en DW.
Als jullie nog mensen nodig hebben dan hoor ik dit graag.
ik wil zelf ook wel het grafische gedeelte doen, ik heb zelf voor grafische toepassing een bamboo tablet en photoshop moet ik nog installeren. maar das geen probleem.

INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3