Laatst gewijzigd door racecane; 9 February 2011 om 18:08
________________SGS Powered by GingerReal________________
De meeste zullen dit al wel weten en daar is dit dus ook niet voor.
Met "BootAnimationPreview.1.5" kun je bootanimation.zip files mee bekijken en ook opslaan als gif. Meer info over "BootAnimationPreview.1.5" kun je hier vinden en je kunt daar ook het programma downloaden.
Die is wel gaaf. Zelf gebruik ik nog de orginele. Ik zet mijn toestel toch nooit uit dus ik boot hem ook nooit.![]()
Mijn telefoon boot misschien wel te vaak op met al dat geflash. Het houd je van de straat he.
Ik zie nu ook dat je in TapaTalk geen .gif files geanimeerd ziet ???
Send from a dock of a bay, with Tapatalk.
Deze vond ik zelf ook altijd wel mooi.
Download deze hier.
Wel ff file hernoemen naar bootanimation.zip,ff de 1 weg halen achter bootanimation1.zip voor dat je de file in system/media/ laat vallen. De bootanimation.zip file moet dus de andere bootanimation.zip file overschrijven.
Bootscreen veranderen is nutteloos, alsof je dagelijks je telefoon opstart.. maar ja hoort erbij i guessIk heb gwn die van cyanogen 7
![]()
|| GSM: Samsung Galaxy S II || ROM: Stock || CPU Mhz: 1,4 Ghz Dual Core || Quadrant: 4080~ ||
Cool, ik ben zelf nog altijd aan het wachten op een stable release van cyanogen voor mijn SGS. Het gaat volgens mij niet lang meer duren en dan kom ik je bootani bietsen
En nog een:
Download hem hier.
Wel ff file hernoemen naar bootanimation.zip,ff de 2 weg halen achter bootanimation2.zip voor dat je de file in system/media/ laat vallen. De bootanimation.zip file moet dus de andere bootanimation.zip file overschrijven.
Misschien is het aan je aandacht ontsnapt, misschien ook niet (in dat geval sla je 't maar over :-)), maar op het galaxy s forum staat ook een topic over bootanimaties: Custom Bootanimaties
Daar staan ook nog wel een paar leuke (in het formaat 480x800). 'T is wel even "spitten" in 28 pagina's![]()
Zorg dat je 3 Button Combo werkt voor je gaat flashen EN
Backup je EFS map met daarin je imei nr
Lees dit eerst vóór je een factoryreset doet!
Tips & Trics bij batterijproblemen | Custom? Wat komt erbij kijken