In de tussentijd kun je ook Tapatalk gebruiken. Dit forum is compleet compatible en Tapatalk heeft geen last van de wijzigingen.

In de tussentijd kun je ook Tapatalk gebruiken. Dit forum is compleet compatible en Tapatalk heeft geen last van de wijzigingen.
INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3
Als ik bericht wil bewerken dan krijg ik als ik voor "meer opties" kies geen goede editor te zien..(als ik echter 1x op bericht bewerken klik dan krijg ik wel gewoon normale editor te zien) (ik wil 2e post bewerken in de SGS Accessoires overzicht).
zie screenshot:
![]()
AW Site.jpg
Ik heb links een rij met allemaal woorden staan die achter de post verdwenen zijn, maar bij het snel reageren juist naar voren treden.
Hierdoor lopen de ingevoerde teksten door die woorden heen en lezen de eerste woorden van elke zin een beetje rot.
Misschien een vaag verhaal, maar komt dit bij iemand bekend voor?
Heeft dit te maken met de aanpassingen en ontwikkelingen van dit moment?
EDIT: Even een print screen bijgevoegd ter verduidelijking
Laatst gewijzigd door Lars_1808; 13 February 2012 om 17:35
Samsung Galaxy S
ROOTED/CUSTOM ROM
Verschillende ICS ROM's aan het uitproberen.
Als er 1 stickie is staat dit hier niet meer!
Je gebruikt zeker Internet Explorer? Dat is een bekend probleem.
Internet Explorer heeft problemen met het correct weergeven van sommige onderdelen van de website.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Nou wordt het helemaal leuk! Hele openingspost aangepast (lees verkracht) nadat ik voor Meer Opties heb gekozen en ALLEEN topictitel heb veranderd.. :S
Gebruik Chrome trouwens en zie hier wat is gebeurd..
http://www.androidworld.nl/forum/sam...-versie24.html
zal straks wel weer in orde maken maar iig hij heeft dus alles veranderd aangezien die hele waslijst aan tekst voorheen natuurlijk mooi onder elkaar stond..
Het enige wat hier nog werkt is de optie "snel reageren" Als ik op "reageren op discussie" klik gebeurd er noppes :-(
HTC Desire Silver, Unbrand
Android 2.2.2, original ROM