Beste bezoeker van androidworld.nl, zoals de meeste van jullie gelezen hebben, heb ik het idee geopperd om een "app van de week" review te houden. Na wat heen en weer gemail tussen Ruud en mij bleek ook hij dit een goed idee te vinden en heeft terloops mij als Russische vrijwilliger aangewezen. Maar wie A zegt moet ook B zeggen, dus ik ben de uitdaging aangegaan.
Zondag eind van de dag zal ik de eerste review plaatsen en hoop op veel respons van jullie kant. Uiteraard staat het jullie daarna vrij om middels een pb aan mij kenbaar te maken dat je hier ook wel interesse in hebt, en aanspraak wil maken op eeuwige roem door het schrijven van jouw review.
De bedoeling is dan dat er 1 keer per week een review komt en dat deze zondag eind van de dag geplaatst gaat worden.
De review dient aan het volgende te voldoen:
* Globale beschrijving/werking van de applicatie
* De beschreven applicatie dient gratis te zijn, zodat iedereen na de opgewekte enthousiasme direct aan de slag kan.
* Hoe je op deze applicatie bent uitgekomen
* Waarom juist deze ten opzichte van soortgelijke apps
* Voor- en nadelen / plus-, minpunten
* Indien mogelijk screenshots
* Eventueel gebruikerstips
* De downloadlink (incl. qrcode indien mogelijk)
Stuur mij een pb met daarin de naam en versie van de applicatie die je wilt reviewen, dan plan ik de plaatsingsdatum in. Uiterlijk de zaterdag voor plaatsing kan je dan de review naar mij sturen waarna hij door mij geplaatst zal worden. (Uiteraard zal dit duidelijk onder vermelding van jouw naam gebeuren.)
Laat je creatieve genen dus de vrije loop en vereeuwig jezelf op het meest gezellige en informatieve Android-forum.
Uiteraard hoop ik op feedback en suggesties van jullie kant zodat we het geheel in een vorm kunnen kneden waar we ons allemaal in kunnen vinden.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren