Vannacht is de nieuwe app van Google “shopper” live gegaan. Met deze nieuwe tool van Google kun je doormiddel van zowel visual-, voice- als textsearch zoeken naar producten die tekoop worden aangeboden op het web. Weliswaar leiden alle resultaten van gevonden producten naar Amerikaanse winkels en sites maar dat even ter zijde. Het is weer een enorme stap voorwaards in de ontwikkeling van “search technology”.
Google omschrijft Shopper als volgt:
Shopper recognizes books, CDs, DVDs, and video games by their cover art, and also offers barcode scanning and voice search. You can view pricesreviews, and specs, and star your favorites for later. Shopper also saves your history for use offline and lets you share products with friends. Currently U.S. prices only.
Features van Google Shopper.
Google shopper is een afsplitsing van wat wij kennen als Google Goggles, de tool waarmee je doormiddel van visuele herkenning van producten en objecten kunt zoeken op het web. Ik kan mij zo voorstellen dat de volgende stap een koppeling met de Near me now functie van Google is gekoppeld aan je eigen profiel. We zullen de app. zelf natuurlijk grondig testen de komende dagen en onze bevindingen met jullie delen. Heb je zelf al comments… schroom dan niet om ze hier te posten.
- Detailed product information:* Vind prijzen, reviews, specs en meer. Shopper is powered by Google Product Search.
- Barcode scanning: Je kunt bijna alle barcodes scannen en een product vinden. (dit moeten wij zelf natuurlijk nog testen)
- Save your history and favorites: Shopper bewaard je searches en je kunt tevens je favoriete searches aanvinken.
- Scan the covers of books and media: Zoek doormiddel van de camera in je telefoon naar een boek, CD, DVD, of video game.
- Voice search: Spreek in wat je zoekt en voila!
- Share your finds with friends: Heb je iets gevonden dat je wilt delen? Klik op de share link en post het via Gmail, Facebook, Twitter, Instant Messaging, etc..
Een bericht van AndroidWorld
Google Shopper primeur voor Android.
Gerelateerde posts
- Zoek een pinautomaat met je G1 ! (7)
- Winnaars van de Android T-shirt prijsvraag bekend (3)
- Widgets in Android (1)
- Weer 3FM DJ blij met Android (3)
- Video Kogan Agora met Android (3)
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren