1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Mobypicture applicatie nu verkrijgbaar in Market

Administrator Array Ruud's schermafbeelding
    Toestel
    Galaxy Nexus
    Geroot/custom ROM

Standaard Mobypicture applicatie nu verkrijgbaar in Market

Mobypicture Wie? Ja als je niet Twittert zegt het je mischien weinig maar voor Twitteraars in Nederland is het een begrip. Mathys van Abbe @Mathys Poste deze morgen: Moby Android App is published!! Get it in the Market now! #moby please retweet! Waarom lees meer na de break

Dat is voor ons een teken om naar de Market te rennen en deze App direct te downloaden. Schiet je een foto of neem je een geluid op of film je iets wat je snel wil delen dan kan je met je Share button direct naar mobypicture sturen. Vanuit hier wordt je post direct doorgezet naar Facebook, Hyves, Wordpress, Blogger Youtube, Flickr*of Twitter met de benodigde GPS coördinaten en een linkje op je twitter met de titel van de foto. Met Hashtags kun je je ook aanmelden bij Events en meelopen in Eventstreams zoals deze elke maand gebruikt worden op #Momo (Mobile Monday) en zoals nu live op #picnic waar net #layar 3d is gepresenteerd. Genoeg theorie hoe ziet de App eruit? Eerder bood de Twitterclient Twitly al Moby Support maar nu hebben we ook Moby op Android.

Als je opstart krijg je direct een homescreen met Foto Video of Geluid, Kies één van deze neem het op en voeg een titel toe. Na enkele seconden verschijnt Moby (De vriendelijke Blauwe Walvis) Notificationbar om te vertellen dat je plaatje is geupload. Zo heb je weer een klein beetje meer van jezelf gedeeld.

Twitter je? Moby je? Ga snel naar de Market en download deze onmisbare app en volg ook meteen even @Androidworld voor het laatste Android nieuws.

Oordeel

Versie:1.0Prijs:gratisMarket rating:5 out of 5 starsOns eindoordeel:5 out of 5 starsHoe installeer ik deze app op mijn telefoon?
    Een bericht van AndroidWorld

Mobypicture applicatie nu verkrijgbaar in Market

Gerelateerde posts

Array Randyjc's schermafbeelding
    Toestel
    HTC Desire HD
    Geroot/custom ROM

Standaard

installing now ben benieuwd

Array Mack's schermafbeelding
    Toestel
    HTC Hero

Standaard

Mij viel het tegen. Ik gebruik htc peep (simpel en het werkt) om foto's en locatie te uploaden en Qik voor video (wanneer gebruik je audio?). Moby klonk interessant, maar na de eerste upload kreeg ik gelijk een foutmelding en werd moby afgesloten.. Ok het is een nieuw programma geef het tijd, maar na de eerste upload (en alle volgende)???
    Daarnaast lukt het niet om facebook te koppelen aan moby (of anders om).
    "Ongeldige toepassing. De toepassing die je probeert te gebruiken bestaat niet of is uitgeschakeld."
    .......
    Ik wacht nog wel even tot dat het wel werkt... Het idee is top!

Regels voor berichten