Idem hier, gewoon een tijdelijk simpel / hollandsnieuwe kaartje en dan wachten op de SGS3
Idem hier, gewoon een tijdelijk simpel / hollandsnieuwe kaartje en dan wachten op de SGS3
![]()
![]()
Phone: Samsung GT-I9000
Android: 4.0.4
ROM: WeUI 1.0 by NightShack0
Kernel: 3.1.10_IcyGlitch_V14-B6_I9K-T959D tk@Glitch#1
Phone: Samsung GT-I9000
Android: 4.0.4
ROM: 9-20120521-NIGHTLY-galaxysmtd
Kernel: 3.1.10_IcyGlitch_V14-B6_I9K-T959D tk@Glitch#1
Homescreens: Android Theming [blog in progress]
Blog: CyanogenMod NL [blog in progress]
Donate: Please help the Cyanogenmod project
Als je abbonement van hi afloopt betekend dat dan ook dat je niet langer tegen de oude voorwaardes klant kan zijn? Of mag je met het zelfde toestel zolang klant blijven als je wilt ? In dat geval koop ik de sgs3 gewoon los en ga ik met mijn huidige abbo verder :-P
Verzonden met tapatalk.
Volgens mij mag een nieuwe telefoon uitkiezen als je abbonement afloopt en dan verlengen met 1 of 2 jaar.
Maar ik denk dat als je een SGSIII neemt dat je dan wel een duur abbonement krijgt of dat je moet bij betalen. Dat is dat je bijv. 50 euro betaald voor het toestel één-malig en dan elke maand voor je abbonement.
Correct me if I'm wrong. xD
Samsung Galaxy S (GT-I9000)
- Android = GingerBread 2.3.4
- ROM = Deodexed XXJVP
- Modem = XXJVP
- Kernel = SpeedMod K15H T-13 300Hz
- Theme = JKay AllGreen Deluxe 4.1
Als iemand je geholpen heeft, kun je hem bedanken door op het sterretje links onderin te klikken.
Darky Rom v9.5 IntegratedAndroid 2.2.1+ Android Seven Pro
http://www.androidworld.nl/forum/and...tml#post170205Waiting On
Samsung Galaxy S 3
Processor: Qaud-core Tegra 3
Video resolutie: 1440p !!
Android: IceCream Sandwitch
Screen: SUPER Amoled 3D
Cam: 12MP Dual Camera
Release date: First half 2012
Speed: 5x Faster then Dual-core!!
Codename: "Kal EL" a.k.a. Superman, the son of Jor EL from planet Krypton !!:rolleyes:
Je mag zeker tegen de oude voorwaarden verder. Ik zit nu ook met een abonnement dat al 2,5 jaar oud is, maar die is veel gunstiger dan de huidige abonnementen. Waar je wel op moet letten, is of er geen voorwaarden waren waarbij expliciet stond vermeld dat ze bijvoorbeeld maar 24 maanden geldig zijn. Zo is bij mij mijn internet duurder geworden, omdat de korting 24 maanden geldig was.