1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Mp3 speler met Android

Array

Standaard Mp3 speler met Android

Ik heb sinds enkele maanden een G1 en ben er zeer tevreden mee. Maar als media player gebruik ik hem eigenlijk niet (muziek luisteren in de trein e.d.) Daar heb ik nog een aparte MP3 speler voor bij me. Dat doe ik voornamelijk omdat ik de batterij-tijd van de G1 al aan de korte kant vind.

Nu zag ik op nu.nl/plugged de aankondiging van een Mp4 speler met Android:
    Teclast kondigt nieuwe portable mediaspeler aan | nu.nl/plugged | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
    Dat ziet er erg leuk uit natuurlijk, maar: eerst zien, dan geloven. Ik had het idee dat Android speciaal was geschreven voor telefoon doeleinde, en niet voor media spelers... Zonder SIM-kaart immers geen internet, en zonder internet weinig toegevoegde waarde voor Android, zou ik zeggen. Toch ben ik erg benieuwd naar het apparaatje van Teclast; al was het alleen maar omdat ik zo'n fan van Google ben :-p

Heeft iemand al ervaring met Android op apparaten anders dan telefoons? En, zo nee: wat is jullie verwachting van deze toepassingen?

Array
    Toestel
    SGSii

Standaard

Geen ervaring mee, maar ik luister elke dag muziek met mijn telefoon en merk niet veel aan de accu. Volgens mij valt dat wel mee.

Array Flozzo's schermafbeelding
    Toestel
    Samaung Galaxy S
    Geroot/custom ROM

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk bericht
    Zonder SIM-kaart immers geen internet, en zonder internet weinig toegevoegde waarde voor Android?
    Er is toch de Archos 10 tablet met Android en die heeft geen SIM (of wel?)

Array
    Toestel
    SGSii

Standaard

Er staat me iets van bij dat dat geen geweldig ding is.

Array gnur's schermafbeelding
    Toestel
    Tijdelijk een iPhone!
    Geroot/custom ROM

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door earbonemusic Bekijk bericht
    Er staat me iets van bij dat dat geen geweldig ding is.
    Het is de Archos 5, en met alle software updates die de laatste maanden zijn uitgekomen is ie hartstikke stabiel.
    Met mijn Wireless N netwerk thuis kan ie razendsnel internetten en met het dock kan je hem aansluiten op je tv en hem zelfs gebruiken als multimedia centre met 720p output.
    Enige nadeel is dat ie niet altijd even snel is en het scherm snel vies wordt. Wel speelt ie ongeveer alle standaard formaten af (alles wat ik tot nu toe gedownload heb) en kan je de meeste standaard aps installeren door er een .apk op te zetten.

Regels voor berichten