*

airpush
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: airpush

arieos's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy Note
    Provider
    HI
    Root
    Nee
    Androidversie
    2.3.6

Standaard airpush

YouTube - Airpush - Android App Monetization

AirPush Sends Ads to Your Notification Pane (And Why I Think It’s Horrible)

Dit is werkelijk het slechtste idee wat ik ooit heb gezien wat is jullie mening hier over?
    SAMSUNG GALXY NOTE

Toestel
    Samsung Galaxy S i9000
    Androidversie
    2.3.3

Standaard

Ik vind het ook echt een slecht idee. Opzich zou ik er echt toaal geen probleem mee hebben als 1 of 2 apps dit zoudne doen. Maar ik heb nu met systeem apps 100 applicaties. Dus dat betekent ongeveer 60 meldingen per dag (heb vrijveel betaalde apps). Nou dan is de lol er snel vanaf

Toestel
    HTC Hero & POV MOBii 10.1" pad
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.2, 4.0.3
    ROM
    FroydVillain & VegaICS

Standaard

Het gebruik van AirPush leverde APNDroid zo veel negatieve beoordelingen op in de Market in korte tijd dat google hem van de markt plukte. De dev van APNDroid heeft AirPush er ijlings weer uitgehaald en het boetekleed aangetrokken.

AirPush is zo ongeveer het ergste wat je kan bedenken IMHO. Ook als maar 1 app het doet is het een verschrikking (ja, ik had APNDroid ge-update en kreeg vervolgens iedere dag zo'n notificatie). De notification area is voor belangrijke dingen, niet voor reclame.
    It's got to be perfect! HTC Hero, nu met FroydVillain 1.6.0 / POV Mobii TEGRA Tablet 10.1" met VegaICS

Toestel
    Google Galaxy Nexus
    Provider
    Vodafone
    Root
    Nee
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    AOSP/Yakju

Standaard

Klopt, ik snap echt niet dat niemand over na heeft gedacht. Gemiddeld 40 apps, elke dag zo'n ding is dus 40 per dag. Laten we zeggen 15 uur op 1 dag, dat is dus ongeveer elke 25 minuten zo'n irritante banner. Nee, dat gaat de gebruiker leuk vinden :S

Toestel
    Nexus S
    Androidversie
    2.3.6

Standaard

Hoewel het een ramp is voor de eindgebruiker, is het idee toch wel slim. Je hebt de volle aandacht van de gebruiker iedere keer.

Alleen jammer dat het in een compleet negatieve regel is. Ieder zichzelf respecterende developer met een klein beetje inzicht zal zien dat dit echt niet werkt en je app alleen maar negatieve publiciteit oplevert. Zal het zelf ook echt niet gaan implementeren.
    Als een post nuttig is, laat het dan weten. Klik op de ster links en laat je waardering zien aan de rest van het forum.

Toestel
    HTC Hero & POV MOBii 10.1" pad
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.2, 4.0.3
    ROM
    FroydVillain & VegaICS

Standaard

AirPush heeft inmiddels de commotie ook begrepen (klik!) en verplicht ontwikkelaars nu een opt/in opt/out constructie toe te passen. Voorheen kon de ontwikkelaar daar omheen (en dat gebeurde ook). Maar dan nog denk ik dat AirPush z'n langste tijd wel gehad heeft...
    It's got to be perfect! HTC Hero, nu met FroydVillain 1.6.0 / POV Mobii TEGRA Tablet 10.1" met VegaICS

Regels voor berichten