Screencapture:
apktool_fout.jpg
Edit, grotere versie is hier te vinden.
Screencapture:
apktool_fout.jpg
Edit, grotere versie is hier te vinden.
Laatst gewijzigd door JoryM; 5 October 2010 om 20:50
Toestel: HTC Magic White
Rom: Originele Vodafone 2.2 - Was geroot, nu niet meer.
Hmmm zo goed ken ik Apktool ook niet, dus ik moet zeggen dat ik deze foutmelding niet snap.. :$ Heb je iets gewijzigd aan een of andere file? Want er kunnen ook fouten optreden als je een .apk file decode en rebuild dat een eigen framework heeft. Een paar weken geleden zou ik deze How to nog aanpassen op frameworks... Maar nog steeds niet gedaan..
En die app komt van Appinventor?
Ik heb alleen het icoontje veranderd. Dus ya.png veranderd in mijn eigen ya.png
De app komt inderdaad van de AppInventor. Deze app is zo goed als af en wil hem graag een keer in de Market zetten namelijk.
Kan je dat icoon dan niet in Appinventor zelf wijzigen? Want volgens mij kan dit problemen opleveren in R.java. Maar dat weet ik niet zeker. Ik zou zeggen, probeer je app eens te decoden en te rebuilden. Als dat wel werkt, dan ligt het aan je aanpassing, en dat is enkel maar een plaatje. Maar een plaatje draagt ook meer gegevens bij zich dan enkel een naam! Helaas heb ik me een tijdje niet bezig gehouden met Android Development, dus alles is een beetje weggezakt..
Zonder aanpassing te doen decoderen en daarna rebuilden werkt ook niet. Zelfde foutmelding.
Helaas maar toch bedankt, misschien dat iemand anders er wat van weet.
ik hoop dat deze tread nog leeft en mij kan stap voor stap kan helpen om met apk tool om te gaan , ik heb in een app wat smali's gewijzigd en wil deze verwerken in de app, ik heb de app kunnen decompilen maar weer terug bouwren lukt me voor geen meter
als jullie mij een pm kan sturen , dan zou ik erg blij zijn !
Be not inhospitable to strangers
Lest they be angels in Disguise
Ik heb geen Lag-fix nodig .... ik lach de hele dag door
Het werkt, dankjewel!.![]()
HTC Desire origineel
Hewlet Packard Liberty Bell tablet origineel
Samsung Note origineel
Ipod 2s origineel
LG Optimus 2X P-990 geroot