Beste Android World mensen,Ik ben bezig met een app om allemaal dingen samen te voegen hier onder het openen van een webview met daarin het rooster, er gaat alleen wat fout. Ik heb een input box om een leerling nummer op te halen en een button om de webview uit te voeren.
Dit leerling nummer wordt achter een url geplaatst en in een web view geopend.http://school.nl/intranet/RoosterinformatieActueel/actueelrooster.php?leerlingnummer=*NUMMER*
het nummer wordt echter steeds afgerond naar .0, dus als je cijfer 11111 invoert krijg je het getal 11111.0 en daar kan geen rooster van worden gevonden. (De site opend verder wel, maar geeft aan: Geen rooster gevonden voor 11111.0) Het nummer .0 krijg ik zonder mogelijkheid weg, ik heb geprobeerd de types te veranderen naar text, number, numbersigned en numberdecimal.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb al gezocht om het getal af te ronden(rounded)
Ik heb misschien al een idee,
float leerlingnummer = Float.valueOf(mEtxtinvoer.getText().toString());
Misschien dat door deze methode .0 wordt toegevoegd, maar ik heb geen idee wat ik anders moet gebruiken!
BVD!

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

Nandroid Backups

.