*

Kan niet inloggen in Dev Account
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Kan niet inloggen in Dev Account

i_like_android's schermafbeelding

Toestel
    Welke zou ik kopen ?
    Provider
    Proximus
    Root
    Nee

Standaard Kan niet inloggen in Dev Account

Heb een dev account genomen omdat ik apps zou kunnen ontwikkelen en uitbrengen. Maar mijn G1 geeft altijd aan dat ik moet inloggen in mijn devaccount maar wanneer ik dat doe krijg ik een error dat ik niet kan synchroniseren. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe op te lossen. Ik kan wel de app die ik maak testen op mijn G1 maar weet niet wat dit gaat geven wanneer ik deze wil uitbrengen.

Administrator Ruud's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy Nexus
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.04
    ROM
    MCR (Modaco)

Standaard Re: Kan niet inloggen in Dev Account

Het development account van Google houdt in dat je daar de mogelijkheid hebt daar de .apk te uploaden en description e.d. aan te passen. Ook is het mogelijk hier de instellingen te doen als betaalde applicaties in de Market wilt gooien.. Meer kun je er eigenlijk niet, het is geen ontwikkelomgeving.

De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop

Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden

i_like_android's schermafbeelding

Toestel
    Welke zou ik kopen ?
    Provider
    Proximus
    Root
    Nee

Standaard Re: Kan niet inloggen in Dev Account

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
    Het development account van Google houdt in dat je daar de mogelijkheid hebt daar de .apk te uploaden en description e.d. aan te passen. Ook is het mogelijk hier de instellingen te doen als betaalde applicaties in de Market wilt gooien.. Meer kun je er eigenlijk niet, het is geen ontwikkelomgeving.
    Dat weet ik wel , maar wanneer ik mijn g1 aan de pc hang vraagt die altijd om in te loggen. Wanneer ik dat dus doe lukt het dus niet.

Regels voor berichten