Hallo weet iemand ook al een applicatie om de route net als b.v tomtom te laten voorlezen zodat ik het als routenavigatie systeem kan gebruiken
JD
Heb net sinds gisteren een HTC Magic
Hallo weet iemand ook al een applicatie om de route net als b.v tomtom te laten voorlezen zodat ik het als routenavigatie systeem kan gebruiken
JD
Heb net sinds gisteren een HTC Magic
ga het gelijk proberenOorspronkelijk geplaatst door Marcel
:roll:
AndNav2 blijft bij mij regelmatig hangen, heeft er nog iemand last van? heb ook nav4All, maar die zoek mijn huidige lokatie niet op..
heb ik ookOorspronkelijk geplaatst door Kim
nav4all: GPS aanzetten, startmenu, "waar ben ik?", result: bezig met zoeken .., geeft vervolgens keurig de juiste kaart hoor! werkt ook met "Kaart, toon mijn positie" .Oorspronkelijk geplaatst door Kim
ik zit op Nav4All 9.0.10, probeer anders ff nav4all te updaten...
G1 rooted
SPL: Special 1.33.2005
Radio: 62.50S.20.17H_2.22.19.26I
Recovery: recent ra-dream
Rom: recent CyanogenMod
GoogleApps apps2sd compcache swap 48mb cache2sd adb-linux debian(chrooted)
Heeft iemand enig idee waarom Nav4all 'Services that cost you money' nodig heeft? Dus 'directly call phone numbers, send SMS messages'?
Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort applicaties.
Bij mij werkt andnav2 ook niet als hij adres gevonden heeft krijg ik een foutmelding :?:
Geen idee maar ik denk dat het een soort Amerikaanse juridische 'overdreven waarschuwing' is. Ik heb nog geen cent hoeven te betalen bij Nav4all (T-Mobile + W&W)Oorspronkelijk geplaatst door Marcel
NL G1 white
base: 62.50S.20.17H_2.22.19.26I
kernel: 2.6.34-cyanogenmod shade@toxygene #1
firmware: 2.1 update 1
CyanogenMod-5.0.8-DS Build EPE54B