*

Grote 'App review topic'
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Grote 'App review topic'

Administrator Ruud's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy Nexus
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.04
    ROM
    MCR (Modaco)

Standaard Grote 'App review topic'

Er bestaan zeer veel androidapps, en veel mensen zoeken informatie over allerlei verschillende apps.

Nu kregen wij het idee een grote 'app review' topic te maken, waarin iedereen een app kan reviewen. Denk hierbij aan een review van één, max 2 alinea's. De topicstarter/mod zal een lijst maken met alle apps die reeds gereviewed zijn in de eerste post of een 'overview topic'.

Lijkt je dit een goed idee? Of voel je je geroepen een dergelijke topic te starten en te onderhouden. Stuur me dan even een PM

Op of aanmerkingen uiteraard welkom in deze topic...

De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop

Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden

Ippe Ziepe's schermafbeelding

Toestel
    LG Optimus 2X Speed
    Androidversie
    2.2.2

Standaard Re: Grote 'App review topic'

Goed idee!

Sowieso handig om dat op te splitsen in alle soorten apps die er zijn, denk ik. Of in de topicstartpost meteen te linken naar de reactie waarin een app wordt beschreven.
    LG Optimus 2X Speed
    Rooted @ latest MIUI

Previously: NL G1
    ROM: CyanogenMod 7.0.0
    Firmware: 2.3.3 G1ngerbread

PaveInnocent's schermafbeelding

Toestel
    G1 Donut

Standaard

Nog niemand die zich geroepen voelt?
    Ik wil er best een starten maar ben zowel geen mod als een gevorderde gebruiker van Android.,

App van de week manager Ralph's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire

Standaard

Ik heb hier wel interesse in, heb ervaring in het modden (eiegn forum Model Heli Club Almere • Forumoverzicht ) . Misschien een idee om er een apart subforum voor te maken?

Standaard

Goed idee temeer daar het inschatten of een programma al dan niet goed is bij Android een zeer moeizaam proces is. Soms heb je alleen een titel en een prijs en als je meer wilt weten......Google is your best friend. Ik heb wel 'ns eerder een paar reviews geschreven....zonder dat me een goed reviewer wil noemen Ik ben ook een groot voorstander voor tenminste 1 screenshotje over de functionaliteit van het programma.
    Laatst gewijzigd door Celf; 4 October 2009 om 20:27

Roel's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S, Vodafone HTC Magic
    Androidversie
    [ROM][ICS][ITL41D] teamhacksung's ICS Port for Galaxy S (BUILD 7)

Standaard

Ik wil me ook wel wijden aan een review. Ben aardig technisch aangelegd en kan goed inschatten of een app nuttig is of niet. Ik hoor het wel als er mee begonnen word.

Lijk me handig om een app-review section te maken met daaronder secties van soorten apps.

App van de week manager Ralph's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire

Standaard

Hoi Zed,
    we zijn er al mee begonnen, sterker nog, de eerste review is al geweest ..... We moeten blijkbaar nog iets aan de bekendmaking ervan doen :-)

Als jij een review wilt schrijven, kan je in een pb aan mij laten weten welke app je zou willen reviewen, dan laat ik je de plaatsingsdatum weten.

Alvast bedankt.

Regels voor berichten