*

Mail
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Mail

Toestel
    HTC Desire HD

Standaard Mail

Ik heb nu onder mijn mailknop 2 accounts staan. Gewoon de G-mail en mijn hotmail account (deze staat ook als default).
    Echter, als ik een hele dag de phone nie gebruik en dus hij met scherm dicht ergens ligt.. haalt ie gewoon geen mail op. (voordat er vragen komen... ik heb nog 2 abbo's en wacht tot mijn nummer overgezet wordt.. dus vandaar dat ie soms een dagje rust heeft ) En pas als ik op het envelopje klik gaat ie bezig om mail te checken..
    Hoe werkt dit dus bij jullie? Ik heb wel ingesteld staan dat ie regelmatig de mail checked, maar op één of andere manier doet ie dat dus nie... erg vervelend
    Desire HD
    Rooted
    Rom: Leedroid

G1
    Rooted
    Rom: CM

Marcel's schermafbeelding

Standaard Re: Mail

De mijne kijkt behalve naar Gmail ook naar mijn standaard IMAP-account op mijn eigen mailserver. Daar ververst hij keurig elke vijf minuten de mail. Iets minder snel dan Gmail dus, maar verder werkt het prima.

Administrator Ruud's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy Nexus
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.04
    ROM
    MCR (Modaco)

Settings>Data synchronization>Gmail <Check>

Op deze manier zou hij automatisch moeten syncen....

De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop

Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden

Toestel
    HTC Desire HD

heb auto synch wel aanstaan, en bij de accountsettings staat dat hotmail bijv iedere 10 min moet syncen... maar zoals vandaag.. stuur ik mijzelf vanaf mijn werk een mail.. 45 minuten laten heb ik vanaf mijn mijn G1 nogsteeds geen berichtje dat ik een mail heb. Als ik dan op mijn G1 naar het envelopje van mail ga, merk ik ineens dat er een mail is... erg frustrerend..
    Desire HD
    Rooted
    Rom: Leedroid

G1
    Rooted
    Rom: CM

Regels voor berichten