Hallo.
Ik zoek dus een tooltje waarmee ik de ringtone en andere geluiden (mail ect) kan uitzetten en weer aan zodat ik niet midden in de nacht wakker word van de piepjes.
Groet,
Dave
Hallo.
Ik zoek dus een tooltje waarmee ik de ringtone en andere geluiden (mail ect) kan uitzetten en weer aan zodat ik niet midden in de nacht wakker word van de piepjes.
Groet,
Dave
Lang drukken op de 'uit' toets en dan de optie met mute geluid kiezen.
Ik gebruik daarvoor de Ringer Toggle widget. Eén keer drukken is alleen trillen, nog een keer drukken is ook het trillen uit en nog een keer drukken is geluid en trillen weer aan. Werkt perfect.
Groeten...
Denk dat ik niet duidelijk was
Wat ik dus zoek is een soort Task Manager die ik in kan stellen dat de het geluid op een bepaald moment aan of uit gaat.
Probeer Locale eens, hiermee kun je op basis van tijdstippen of locaties aangeven wat de instellingen van je telefoon moeten zijn.
Locale werkt idd prima,
maar ik gebruik audiomanager widget om de volumes van alarm; music; alerts; ringer; system en voicecall afzonderlijk in te stellen.
![]()
Locale of Toggle Settings.
HTC Desire op verschillende rom's (afhankelijk van de dag en m'n bui)
Timeriffic zou ook prima moeten werken.
Anders dan Locale gebruikt deze simpel tijden om de instellingen van je telefoon te veranderen.
![]()
app-soundmanager - Project Hosting on Google Code
The Sound Manager app (free on Android Market) exposes the sound & volume controls. It provides a quick way to change ringmode or vibration settings, or mute all sounds, (w/shortcuts on the home screen).
For each volume setting you can set timers to automatically change volumes at set times on any given day of the week. You can specify what days each change applies to (such as only on work days).
For product instructions, features, help, etc, see the developer's page at: Home (Roozen Android Apps)
rooted g1, hardspl; radio: 2.22.23.02 ; 10mb hack; recovery: recent ra-dream, rom: recent cyanogenmod, swap, apps+cache2sd, sdk/adb-ubuntu
Ik ben een Locale-fan. Kun je gelijk ook andere opties instellen, bijvoorbeeld geen WiFi 's nachts of geen geluid op je werk. Handig!