*

Nexus One Agenda & Weer widget op android 1.6
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Nexus One Agenda & Weer widget op android 1.6

Toestel
    SGSii

Standaard Nexus One Agenda & Weer widget op android 1.6

Mensen,

Ik heb zojuist de nieuws en weer widget van de Nexus One (Android 2.1) geïnstalleerd op mijn HTC Magic met Android 1.6. Dit werkt perfect en ziet er vet uit. Daarom deel ik 'm even. De app heet GenieWidget. Je kunt erop googlen, of bij XDA-developer of androidclub.nl kijken.

Hernoem de .zip naar .apk, op je telefoon zetten en installeren met (bijvoorbeeld) ASTRO uit de Market.

De widget heeft het formaat 4x1, maar de app zelf vind ik persoonlijk het handigst.

Ik weet niet of het op 1.5 ook werkt.

Redacteur R3dw0lF's schermafbeelding

Toestel
    Acer Liquid

Standaard

ik heb de volgende apps voor Android 2.1 gevonden zoals earbonemusic vermeldde

geniewidget
    een nieuwe music app
    nieuwe desktop clock
    nieuwe launcher app

kheb ze nog niet kunnen proberen maar de foto's zien er wel degelijk (en batterijslurpend uit :P)

Descriptions of each:

Clock: It looks almost like the interface that appears when using the multimedia station. It shows the time, weather, music, photos, and alarms.
    Gallery: It has been completely revamped, I can't even begin to explain how amazing and different it is now. It uses the accelerometer to angle the photos when viewing them and you can now swipe threw photos to view them.
    Genie widget: When used as an app it displays detailed weather information, top news stories, and you can even add custom news feeds! When used as a widgit it looks like the native widgits that come preinstalled on the Droid such as the power manager, it can be set to display weather info, news, or both.
    Launcher: You are given 5 home screens instead of 3, the apps drawer opens with a nice animation and the apps scroll over the edges of a box
    Music: Now has tabs at the top showing artist, albums, songs, and playlist. When viewing an album the artwork is shown in the background of its songs list.
    bron

Als je ze voor mij installeert laat zeker weten wat je ervan vindt

Ik weet wel niet in hoeverre ze compatibel zijn met andere Android versies ... staat er ook nergens bij vermeld (is van een motorola forum)

Kwabbernoot's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Root
    Nee

Standaard

Het weer gedeelte van de geniewidget is wel fraai (alhoewel ik de icoontjes erg lelijk vind). Maar de nieuwspagina's zijn gewoon slecht. Het idee is leuk maar de uitvoering is nie goe.
    Bij buitenlands nieuws staat Nederlands nieuws, bij top-stories staat Nederlands nieuws en bij Nederlands nieuws staat... juist. Jammer. Als dit nu te koppelen zou zijn aan de webpagina van de Volkskrant of Nu.nl zou het een stuk beter zijn. Vooralsnog blijf ik die laatste twee maar gebruiken.

Groeten...

Soortgelijke discussies

1. Snel je profielen kiezen met android(widget)
    Door gzwart91 in forum Android Applicaties
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 12 August 2010, 16:56
  2. wanneer komt Nexus One uit in NL
    Door Hawbesh1 in forum Nexus One
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 6 May 2010, 20:04
  3. Laik Agenda Widget start niet
    Door Dennebom in forum Android Applicaties
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 November 2009, 20:22
  4. Weer een android-netbook.. (video)