Hoi Mensen,
Ik ben op zoek naar een training app. Er zijn er voldoende maar ik zoek een specifieke.
Ik zoek een piepjes-app. Een programma dat om de zoveel, instelbare, seconden/minuten een piepje afgeeft.
Iemand een idee?
Array Hoi Mensen,
Ik ben op zoek naar een training app. Er zijn er voldoende maar ik zoek een specifieke.
Ik zoek een piepjes-app. Een programma dat om de zoveel, instelbare, seconden/minuten een piepje afgeeft.
Iemand een idee?
Array Piepjes in de zin van Shuttle run? Good old times..
Kan je helaas niet helpen aan de applicaties, maar door het jeugdsentiment moest ik toch even reageren![]()
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden
Array Geef zoveel minuten lang ieder x minuten y seconden een toon? Als dat er niet is dan is het igg snel geklust.![]()
Array
Array Voor Tabata training is er een Tabata timer![]()
Array
Array en als ik nu eens doe alsof ik erg dom ben, mag ik dan vragen waar dit alles voor moet gaan dienen
BertUS
Eigenlijk te oud om met telefoons te spelen
Array Voor mij is het een exercitie Android proggen. En de app heb ik al kunnen gebruiken als een tandborstel timer, 4x30 seconden is wat bijvoorbeeld elektrische borstels doen.
Verder... tja, zou het ook niet weten![]()
Array